Cum am câștigat o minge pe care nu am primit-o niciodată


A fost pentru prima dată (și probabil ultima) când am câștigat ceva pe ProSport.ro - Mi-am adus aminte de faza asta după ce am citit că fanii lui Real Madrid încă nu l-au uitat pe Hagi, care se află la Madrid în aceste zile pentru Cupa Danone... Nu știu dacă mai țineți minte sau nu, dar anul trecut la Cluj s-a desfășurat Cupa Hagi Danone. Cu ocazia asta, cei de la ProSport au demarat un concurs, și anume „Pariază pe viitor!”. Am participat și eu și din greșeală am nimerit una dintre echipele învingătoare. Premiul consta într-o minge cu autograful lui Gică Hagi. O minge hummel, nimic deosebit dar numa bună de pus lângă mingea cu autografele jucătorilor de legendă care am primit-o de la Timișoreana + mingea cu care am ajuns în Piața Sfatului din Brașov înaintea finalei Cupei României din sezonul trecut. 


Am făcut toate demersurile necesare pentru a primi mingea, dar n-am primit-o nici în ziua de azi. Nu vreau să acuz prosportul de ceva, și chiar n-am s-o fac. Probabil există un motiv rezonabil. :) 

Print screen-ul l-am făcut cu Awesome screenshot - asta ca să înlătur vreo interpretare greșită a imaginii de mai jos.