Titlu suspendat pentru indecenţă!

Eram în clasa a 10-a când proful de istorie ne-a anunţat că are ceva extrem de importnat să ne zică... N-o să vă vină niciodată să credeţi despre ce este vorba! Ne-a ţinut un discurs de vreo 5 minute bune în care ne-a făcut să părem ca nişte veritabili eroi, chiar dacă nu ştiam despre ce e vorba. VOI puteţi duce mai departe ceva foarte important pentru acest popor, VOI sunteţi singura speranţă, VOI bla bla - ceva de genu. VOI VOI VOI şi noi ne tot întrebam: ce domn profesor, ce? Ce trebuie să facem? Facem orice dar ziceţi-ne odată ce? Băi, eram atât de entuziasmaţi de parcă urmă să salvăm ţara de vreo cucerire ceva :)). Nici unuia nu ne-a trecut prin cap că o să ne roage să ascultăm muzică populară ca să nu moară!!! :))))) Când am auzit s-a simţit un mare of în toată clasa şi bineînţeles râsete. Ţin minte că i-am zis profului că dacă e remixată, eu n-am nicio problemă în a o asculta :)). Chiar pe bune că am o melodie în playlistul cel de toate zilele, o melodie populară remixată. Originala o ştiţi cu toţii: Veta Biriş - Când aveam vreo 16 ani. nu ştiu dacă aşa se numeşte, dar sunt sigur că ştiţi la ce melodie mă refer - aia cu mai întoarce Doamne roata, să-mi mai văd o dată soarta :)). Sigur o ştiţi! Dar varianta remixată, sigur n-o ştiţi :)) - o am eu!

No, şi acum, să-i fac pe plac profului de istorie din clasa a 10-a (Domnu Doroga - care nu mai e acum prof.) să vă zic ce tot ascult eu în ultimele zilele: 



TA DAAAAAAAAM!!! :))
Deci îmi place melodia asta de numa!!! :D

P.S. Am stat o oră (pe bune) să mă gândesc la un titlu şi n-am găsit nimic convenabil :))