Să laud câţiva bloggeri!

Vreau să laud câţiva bloggeri... Trebuie să-i laud că altfel nu se poate.

Ladies first, aşa că încep cu GG!!! Gabi, dacă nu mă înşel... sper să nu! :D Am dat de ea fix înainte cu două zile să plec din Ro la o adunare a bloggerilor sibieni - se deschidea un magazin bio, Kazza - stătea cuminte în colţul ei şi nu zicea nimic. Cunosc, sau îmi place să pretind că-i ştiu pe cam toţi bloggerii sibieni, dar de GG atunci a fost prima dată când am auzit. de ce o laud? Băi deci fata asta bagă material la foc automat şi nu e dinălă chinezesc de doi bani găuriţi! :)). Oameni buni, se trezeşte la 6, 7 dimineaţa să scrie pe blog :)). Tot timpul când deschid blogul meu şi arunc un ochi în blogroll, întotdeauna GG&Co e primul blog - am setat ca blogurile ce apar în blogroll să apară în ordinea acutalizărilor. Îmi place cum scrie - chiar dacă de câteva ori m-a fentat scrolu şi cursorul s-a dus direct la comentarii. BTW - e printre puţinele bloguri căruia îi citesc în întregime conţinutul. De obicei caut esenţialul când deschid o postare de pe un blog, şi să trec peste paragrafe... dar asta nu se întâmplă când intru pe dinaela.blogspot.com

Continui tot cu o femeie, dar de data asta, de la Mediaş... Sper să găsesc cele mai potrivite cuvinte pentru persoana pe care vreau s-o laud în cele de urmează. Deci femeia e implicată în 79 de mii de proiecte şi se cam bucură de succesul fiecăruia dintre ele. Ultimul proiect se numeşte ''Învăţ să previn cancerul la sân'' - http://www.facebook.com/pages/Proiectul-Invat-sa-previn-cancerul-la-san/277784185581517  şi a fost acceptat în seria campaniilor Raiffaisen Comunităţi! Chiar merită să reuşească, şi sunt cam destul de sigur că aşa o să fie. Dacă nu v-aţi dat seama până acum, cu ea mă bat, sau mai bine spus, mă băteam pentru titlul de bloggerul medieşean cu cele mai multe bloguri :))))) - The one and only: BARBU ANTONELA SOFIA!!!

OK, a fost Sibiu - Mediaş, rămân tot la Mediaş pentru ca apoi să închei cu ce am început - Sibiu!

Fără el, DreamTeam-ul ar fi rămas cu o vagă idee gri despre Mediaş... E implicat şi el prin prea multe proiecte şi încearcă să se implice în şi mai multe. Să bată tob... chităriile folk pentru FERI TEGLAŞ!!! De curând, nu ştiu exact cât de curând că mie mi-a zis abia ieri, că proiectul care poartă semnătura lui a fost aprobat de Raiffeisen Comunităţi - Economie aplicată în viaţa de zi cu zi!

Nu îl laud pentru poza care mi-a făcut-o cu Anya ci pentru că chiar Merită!  Cine nu ştie de blogul lui - cemerita.ro - înseamnă că nu e blogger adevărat, binînţeles afirmaţie valabilă doar pentru sibieni... deocamdată :)) cine nu ştie de blogul lui şi de el, înseamnă că nu e blogger adevărat, binînţeles afirmaţie valabilă doar pentru sibieni... deocamdată :)) Cine să fie, cine să fie? Nu e Brylu dacă la el v-aţi gândit. Pe Brylu îl laud cu altă ocazie, pentru că de data asta este rândul lui TUDOR POPA. Îl laud pentru toate ideile pe care le-a pus în practică de-a lungul timpului. Nu le mai enumăr că nu le ştiu pe toate - dar sunt multe oricum :)). Ştiţi voi, 10 Mari Sibieni (în co. cu Răzvan Pop), şi dăm cu etc.-ul să nu deviem de la subiect. No, Tudor, nu s-a lăsat până nu s-a văzut şi el cu blogul lui - cemerita.ro - pe lista proiectelor Raiffaisen Comunităţi - Bicicleta zilnică.

No, yo le zic mai mult decât succes la toţi!

Ar mai fi totuşi cineva de lăudat, dar poate e mai bine să nu-i numele şi blogul, pentru că s-ar putea să nu vrea ş-apăi se supără şi nu mai iasă la un suc cu mine când ajung prin Sibiu :)).

În caz că nu ştiaţi că Adriano e genial, să ştiţi că e genial! :))

Gata, că deja am scris cât pentru o lună întreagă... cu proiectele voastre cu tot! :))))