Leapșă cu prima întâlnire!


Ideea mi-a venit după ce am citit articolul ăstă! Imediat mi-am adus aminte de... prima mea întâlnire! C an you believe that? :)) Nu mai știu dacă era prima, că la câte am avut, cine le mai știe ordinea :)), anyway! A fost FIASCOOOOO! :))) 

Eram boboc, abia ce am ajuns la Sibiu. Știam ceva fete de pe mess. Și am tot vrbit cu una... Alina o chema - sper să nu citească rândurile astea :))). Am tot vorbit cu ea vreo câteva luni bune - dar nu i-am văzut niciodată poza. Adică avea ceva la avatar, dar se vedea mai nimic. Era imposibil să-mi fac o idee. N-a vrut să-mi trimită, nu mai știu. A venit momentul să ne vedem. Cum nu știam decât unde e facultatea, centru (Piața Mare) și Gara Mare (și bineînțeles Olimpia, că acolo jucam fotbal) a zis că mă scoate ea undeva... și m-a scos! Imperium - foarte tare acolo, am crezut că mă duce să mă schinguiască :)). No, ne-am întâlnit în față la Farmacia 24, că acolo se dau întâlnirile :)). Era cam frig afară, în jur de 8, 9 seara, cam început de iarnă. Avea un palton lung negru și glugă în cap, și fular tras peste față - abia dacă i se vedea ochii :)). Mă gândeam că e musulmană ceva... Pe drum mai că n-am zis nimic, deși de obicei îmi merge gura ca la o moară mega stricată :)). Atunci nu știu ce am avut, cred că emoțiile erau prea mari. Și am ajuns în Imperiu. Numele mă ducea la un restaurant cu specific italian ceva dar de unde că era o temniță :)))Recunosc, a fost toarte tare temnița! În loc de masă, aveam o mașină Singer!!! Pe pereți erau lanțuri și pe jos, puteai vedea prin termoplane obiecte vechi. 

Și băi frate, se dezbracă Alina... adică își dă jos paltonul, fularu, cizmele, sutienul... glumesc cu ultimele două accesorii :)). Am rămas trăznit! :)))). Cum la mine la metropolă la Mediaș, cam greu am văzut în 19 ani vreo fată cu vărfuri de săgeți în sprânceană, pierce în limbă, nas și bunicu mai știe unde. M-am speriat al naibii de tare când am văzut-o :))). Era și un concert acolo, că deh, nu se putea. Cânteau niște ambulanți - și de aș vrea nu aș fi putut reține numele trupei. Muzică de-aia nașpa, da nașpa și cică mai trebuia să și plătesc bilet ... doar că eu nu am știu! :))) A plătit ea, dar mi-am dat seama abia după ce am plătit primul rând de băuturi. Știu că eu am plătit exact 5 lei (50 de mii pe vremea aia). Ea 15 lei! Mă și zic wtf - ce naiba bea asta? Absinth sau cum e ălă? Și o întreb ce bea... cică nectar!  Nectarul era 40 și ceva de mii lei vechi și mă tot gândeam dc naiba a plătit atât? :))) Cât timp am stat abia dacă am scos un cuvânt, ea la fel. Eu nu știam cum să scap mai repede, și cred că i ea la fel :))). Era cu 360 de grade schimbată de cum mi-am imaginat eu că e - caracter că fizicul nu i-l văzusem oricum. A fost penibilă rău faza cu întâlnirea, nu mă simțeam deloc în largul meu. Mă gândeam ce s-o întreb, dar nu-mi venea absolut nimic în minte. Eram un fel de surdu și mutu :)). Oricum îmi pierise tot chefu după ce i-am văzut fiarele. Aaa și mai și fuma! :)) Cireașa de pe tort! Și am stat toată seară fără ca unul să zică ceva. Cred că era întâlnire de-aia mută! :)) 

Am stat vreo oră cred, dar am băut sepsi-ul în veo 10 în speranța că o să se termine cât mai repede. Ea s-a chinuit o oră! A terminat și ea nectaru și am plecat acasă - de atunci n-am mai văzut-o :)). Cred că dacă o văd, nici n-o recunosc! :)

Na, vreau să văd leapșa asta pe următoarele bloguri: pun în ordine alfabetică să nu se supere lumea: 

Pe blogul Alehandrei, am văzut-o deja, deci e la alegerea ei (obligatoriu :)) ), apoi:




Gata! Multe mai sunteți :)) 


P.S: Din băezzi, care vrea, să o facă, să o facă, chiar dacă nu e așa interesant! :))