Cine merge la Cupa Sport Meet?

Știu că pe 15 și 16 are loc la Cluj a doua ediție a Cupei Sport Meet, sau mai pe înțelesul tuturor - Cupa Națională  a Bloggerilor la Fotbal! Mai sunt mai puțin de 20 de zile și habar n-am cine intenționează să se înscrie. La prima ediție eram ca niște cocoși pe twitter. Din păcate acum, nu zice nimeni nimic. Mai e câte unul rătăcit care se mai trezește, cum sunt și eu și mai dă câte un tuit, dar cam atât. Cu alte cuvinte, cu cine e posibil să mă văd la Cluj? Încă nu știu dacă merg, că e mai complicat, dar dacă se joacă, probabilitatea să  apar iar în toate pozele, e destul de ridicată! :)). Ediția trecută a fost foarte tare și cred că ediția asta va fi și mai tare. Sper să nu fie frig că data trecută 3 săptămâni am umblat cu răceală în mine. 



Am văzut că sunt 3 persoane interesate, adică una bucată Gospodină + Robbie și Neydamn - adică două echipe de băieți și una de fete? :)) Arătați-vă băăăă! 

Deci în cine trebuie să bag frica? :D


P.S. Mi-am pierdut tricoul cu care am participat data trecută :(. Cred că mi l-au furat cehii că au văzut că-s prea bun! :)))