Mediaș - capitala blogosferei românești în week-end!

Se întâmplă atât de multe lucruri în Mediaș și eu nu pot decât să mă bucur de la distanță. Gaz Metan joacă cu Mainz în Europa League cu șanse reale de calificare (Doamne dă un 0-0 :)) ), o mie de evenimente prin care #PrinMediașulMeu și Social Meeting. Deci vine Chinezu pentru prima dată în orașul lui Daninho și ăsta nu-i acasă... Eram super entuziasmat când mi-a zis Feri despre intenția de a aduce dreamteam-ul la Mediaș. Bine, sunt și acum dar na, o să fie nașpa că n-o să fiu acolo, dar probabil o să mă mulțumesc cu un meci de fotbal (cu niște cehi, tunisieni, spanioli, marocani și bunica mai știe), sau mai multe în week-end-ul în care Chinezu, Ștefan Murgeanu, Make, Vlad, Claudiu și Nicu (bă, mai sunteți mulți? :)) ) o să rămână impresionați de Mediașul meu și o să trimită pe twitter mesaje de genul #baestinebun e super tare în Mediaș, și atunci o să mă credeți că Mediașul e un fel de Bahamas și că nu degeaba am tot scris e twitter de Bahamas... 

Acum mă pun să mă dorm că-s praaaf! 

P.S. Chinezule să zici ceva și de mine la Social Mediaș!!! :))))