Ce ți-e și cu fotbalul ăsta...

Sunt tare supărat... da supărat rău de tot! Nu sunt supărat că sunt alții fericiți sunt supărat că nu-s eu fericit... mi s-a mărit inima de vreo 13 ori la golul lui Hoban și simțeam că Gazu cel mai metan va obține o calificare mai mult decât istorică în grupele Europa League. Am sperat chiar și când echipele s-au dus la vestiare. E cea mai amară victorie ever! Abia mai am chef de ceva. Mă bucur totuși că Steaua, Rapid și Vaslui s-au calificat și o să ne aducă ceva puncte (sper) contând la coeficientul de țară. Momentan suntem pe locul 25 cu 4 echipe din 6, ceea ce înseamnă că e destul de bine. Avem 2.1666 puncte reprezentând coeficientul de țară. Din cele 13 puncte obținute de țara noastră, Gaz Metan a adus 3, a doua după Oțelul care a primti un bonus însumând 4 puncte. În fine, tot supărat rămân. Sper să-mi treacă până mâine.

De Dinamo nu mai scriu nimic că n-are rost. Auzi că Vorska Poltava!!! Serios! Nu zic nimic, gata! No, aștept să ajungă Steaua în finală.... 

P.S. Cred că am greșit blogul pe care trebuia să scriu :))