Sibiu, Kazza, BIO food, Anya, Bahamas, bloggeri

S-a adunat cam mult material de scris în ultimul timp, dar trec direct la ziua de ieri că sunt pe fugă - camera mea arată ca un magazin second hand dar cu produse de one hand and a half, cred :)). 

Ieri m-am întâlnit pentru o ultima dată cu bloggerii din Sibiu înainte să plec în Bahamas... Și ne-am întâlnit la Kazza - singurul magazin concept din Sibiu. Noroc că m-am uitat ce a scris Brylu pe Turnul Sfatului că altfel i-aș fi zis restaurant și-mi săreau hate.., adică patronii în cap :)). Kazza promovează și bineînțeles comercializează produse bio - deci unicul din Sibiu (din câte știu eu). Întâlnirea de ieri a însemnat de fapt lansarea campaniei „Lasă-te de E-uri”. Dacă nu te poți lăsă de fumat, măcar de E-uri să te lași. Pentru că fetele se pricep mai bine la mâncare, eu zic să dați o tură aici să vedeți exact despre ce este vorba. Din păcate, aparatul meu foto e pe undeva prin Brașov (cu tot cu buletin) și nu am cu ce „scana” informațiile primite ieri despre mâncarea bio și să merg până la o vecină să le scanez, mi-e cam greu, în + mai și plouă. 


Marea atracție a serii, cel puțin pentru mine, a fost Anya... Vă tot înnebunisem pe twitter   despre cea mai recentă melodie a ei exact cu o zi în urmă - chiar am vrut să scriu pe blog despre piesă, dar am fost în viteza a 5-a. Nu știu ce să zic decât că, pe lângă faptul că, cântă foarte bine, e și suuuuuuuuuuper frumoasă. Nu eram sigur că e ea, așa că am întrebat câțiva bloggeri să fiu sigur. Ea era!!! Pentru ceea ce o să vedeți mai jos, trebuie să-i mulțumesc din adâncul sufletului lui Tudor. O să revanșez eu cumva! 

sursă foto: TUDOR POPA

Să mai zic ceva super tare, o bloggerița este responsabilă cu ținutele Anyei pentru aparițiile din media și de pe scenă. E vorba despre Diana Ribana - informație furnizată de agenția de presă cemerită.ro! :)) Dacă sunteți curioși, găsiți niște mostre aici și aici

Cu ocazia evenimentului de ieri, am descoperit o nouă bloggeriță care, sunt sigur că o să facă furori în blogosferă. Nu o zic doar pentru așa, să se simtă ea bine, dar chiar scrie frumos și vă puteți convinge de lucrul ăstă accesând: http://dinaela.blogspot.com

De final, o melodie! :)


P.S. Un intervu cu Anya - soon! Să ajung în Bahamas odată! :D 


Au fost prezenți ieri:




Dacă este cineva (de preferat blogger) care a fost ieri la Kazza și nu se vede în listă, să trimită o scrisoare pe adresa redacției... sau să lase un comentariu!