S-a mai dus un blogmeet!

Blogmeet-ul cu numărul 4 a fost cel mai tare dintre toate!!! Pentru asta e de vină ANCA, care m-a.. ne-a impresionat ca de fiecare dată când întrăm pe blogul ei, doar că de data asta, ne-a impresionat și mai tare pentru că a făcut un tort cu sigla întâlnirii!!! Dacă știam ce are ANca de gând, aș fi făcut una mai tare :)). Nu mai am răbdare, așa că postez poza acum, și vorbăria pe urmă. 


TA DAAAAAA!!! 

E meserie Anca! Pomit că o să-i acord un articol special în care îi zic cât de meserie e! :D De blogmeet, ce să zic? Ne-am întâlnit, am discutat, urmează să punem în practică. De discutat am discutat foarte multe, de la fotbal, la politică până la Românii au talent :)). 

Pentru perioada care urmează ne-am propus două proiecte... Apropo, cel cu Asociația, cred că pică. Am considerat că nu prea are rost să înființăm o astfel de asociație pentru că putem iniția proiecte și fără să facem parte dintr-o instituție. În plus ne menajăm de alte complicații, cum ar fi acte, multe umblături și bineînțeles contabilități! :D 

Nu e secret ceea ce a vorbit, dar nu vreau par, sau mă rog, să părem ipocriți. Mai bine aștept până avem ceva concret, apoi dau de veste. Hai că mă pun să văd dacă ajunge Rareș Deac în finala de la Românii au talent! :)). Vă las să vă clătiți ochii în câteva poze: 







Mai multe poze găsiți pe blogul lui Adi. Revin cu linkuri pentru cei care au participat, să se termine Ro au talent :)) 


Mda, deci nașpa. Medieșeanul nostru nu s-a caliicat în finală și era cel mai tare!!! 


La blogmeetul cu numărul 4, au luat parte următorii distinși preafericiți locuitori ai urbei noastre: 

Adi Mlădin fotografy
Anca 
Cristina Csoric
Double D.aniel
Feri Teglaș + Anamaria (= LOVE)
Nelu Ivan
Pancu
Vasile Antipa




Sper să nu fi uitat pe cineva! Dacă ați mai fost vreunu și nu vă regăsiți în listă, îmi cer miile de scuze cu promisiunea că re-editez și vă trec, dacă îmi lăsați coment (abia mai fac și eu câte un comentariu :)) ).