Urcăte-n vagonu' meu!

N-am putut să-mi iau un tren întreg, da' un vagon tot mi-am luat! :)) Dacă îți place berea, da' de-aia bună, nu... deci, da - Beck's - vrei s-o bei pănă te doare ficatu, cumpătat bineînțeles, ăștia de la Beck's s-au gândit să trimităde și de la Sibiu un tren (la Sighișoara)  PLIN, daț  plin plin cu bere. Trenul pleacă pe 16 aprilie, de la linia 5 din gara Sibiu, deci mai e suficient timp să-ți „rezervi” bilet. Poți face acest lucru trimițând un cod pe care îl găsești în fiecare sticlă de bere Beck's pe care îl trimiți la 1823 sau îl înscrii pe www.becks.ro - ideea e că se vor mulți sibieni în trenul ăstă, că suntem în concurență directă cu ăia din Timișoara și București - că și de acolo pleacă câte un tren. Până acum suntem pe podium, ocupăm locul 3... 



10 cititori ai blogurilor înscrie până acum, vor câștiga câte un loc în tren. Pfii, mă pierd în detalii. Cel mai bine ar fi să citești toate detaliile despre Beck'sperience la Brylu pe blog.

Încă nu te-ai urcat? :-w :))