RObotzi.S01.Ep6.Paralele



Episodul ăla din titlu ar fi trebuit să-l vedeți acum aici pe blog, dar n-o să-l vedeți...


Știu că nu se începe cu deci, de-aia am și scris că știu... deci episodul 6 al RObotzilor e cel mai tare de până acum, chiar dacă nu l-am văzut. Nu l-am văzut pentru că niște inteligenți... da mulți la număr au furat proprietatea intelectuală a lu băieții ăștia deosebiți de la CreativeMonkeyz - întotdeauna scriu CrazyMonkeyz, apoi corectez și nu știu de ce - și au redistribuit-o de nesimțiți ce sunt - că tot zicea cineva că blogării ăștia sunt nesimțiți... a nu, eu am zis că-s nesimțiți, acea cineva spunea că sunt insuportabili - oricum nu există nicio diferență între ei. 


Ziceam de RObotzi și ar fi bine să continuu. Chiar nu știu ce câștigă aia de le re-uploadează pe youtube, ca ce chestie? Fi-le-ar reclama la firmele lor de transport să le fie :)) 


Poza am luat-o de aici:  http://robotzii.blogspot.com

Crudul adevăr, de joia asta, o să-i vedem pe MO și F.O.C.A. doar pe http://creativemonkeyz.com - cu alte cuvinte o să le crape site-ul una-ntruna :)) - ca acum de exemplu... vă spuneam eu că ăștia o să ajungă mari - degeaba că am ochi de scouter. Cred că prOTV-ul o să-i aconteze cât de curând.