Iar am fost la cinema!

De data asta am nimerit la un film bun. Data trecută nu am avut parte de prea mult noroc. Habar n-am cum se numește filmul și nici nu am avut curiozitatea să-l google-uiesc. Dacă citiți până la capăt, s-ar putea să știți despre ce film vorbesc. Sala de cinema era arhiplină, nu aveai unde arunca un ac... Eram opt oameni, adică trupa mea și încă vreo trei, patru rătăciți :)). Cred că am fost mai mulți decât data trecută în sală. În fine! 


De pe tribuna.ro am luat poza :)

Se făcea că erau doi cei mai buni prieteni. Unul dintre ei era ălă din Wedding Crashers, nu Owen Wilson, celălalt. Căutați voi pe Google dacă vă interesează și încă unul mai plinuț așa. A mia jucat și el în multe filme, dar nu-mi vine niciunul în minte acum. CU siguranță îl cunoașteți. No și aștia doi erau cei mai buni prieteni. Unul, ălă grăsuț, era însurat, celălalt nu... dar intenționează să se căsătorească cu aia de a furat dintr-un magazin, Winona Ryder. Așa, și pe când se pregătea ăstă să aranjeze locul unde o va cere pe aia de soție, adică într-o grădină botanică, o vede pe soția prietenului lui cel mai bun, în tandrețuri cu un bărbat și de aici începe să facă pe detectivul, dă de necazuri și alte minuni... No, știți despre ce film vorbesc? :)) 

Cu ocazia asta am inițiat și un nou stil de abordare a review-urilor de filme!