Toți vizitatorii să apeleze la mine!

Mi-a adus cineva aminte de un articol pe care vroiam să-l public cu ceva timp în urmă, dar de care am uitat, așa că dau un edit și fac actualizările necesare...


 Ce credeți că, caută lumea care ajunge la mine pe blog?  Trist, amuzant, dramatic, voi decideți. Cert e că următoarele cuvinte mi-au adus ceva vizitatori :))) Le-am extras pe cele mai „interesante”. N-Joy!


  • poze cristina ciobansu / cristina ciobanasu hi5 / hi5 cristina ciobanasu
  • oracol hi5
  • modele de barba
  • casa moara fetili
  • chinezarii
  • cristina neagu hi5
  • fete nebune
  • adidasi emo 
  • iubiri secrete prima tv
  • siviu
  • super fete
  • zeul ares
  • ce le place fetelor
  • poze funky
  • boxeri personalizati
  • shakadum
  • interjat
  • fete fotbal
  • tricou cu egalizator
  • maiouri de vara
  • adidasi cu talpa inalta
  • decibeli
  • ca sa moare fetilii
  • inna topless
  • gainusa de munte
  • eminescu emo
  • fete fara nimic pe ele
  • imagini urate
  • se tin de mana
  • excitant
  • adidasi adidas fete modele noi
  • poze editate emo
  • fete fitoase
  • masina de facut lumanari
  • poze fete de 17 ani
  • fete bune si nebune
  • site-uri interzise
  • poze emo boy
  • lama emo
  • fete fotbaliste
  • vaca
  • poze cu urati
  • cutite de aruncat
  • cumpar fier vechi
  • cea mai mare stea
  • fete care asculta muzica
  • orice produs 12 lei
  • haine tari
  • curea emo
  • fete de 14 ani emo 
  • sex in grup 
  • calugari traficanti
  • ceva nou si interesant
  • www.stitileprotv.ro de ieri
  • ce le plac fetelor
  • cat dureaza un meci de handbal
  • sosete puma
  • децибели
  • ma iubeste test 
  • femei nebune


Sunt 3.356 de interogări și am selectat abia din 900. Sunt tot felu de interogări, care mai de care mai ciudate. Oare cine o fi Cristina Cionănașu asta? Prea mult s-a insistat pe ea. Eu nu știu să fi scris numele ăsta pe blog :)).

Partea cea mai tare am lăsat-o pentru final: