Daninho la cinema!!!

Pe la 18, 18 fără ceva, s-a constat un telefon prin care n-am mai putut vorbi cu twitteriștii mei pe chat fiindcă s-a declanșat o extorsiune a unei invitații la cinema și m-am dus, să nu zică lumea că stau numai în fața calculatorului. Și apropo de asta, ieri am fost ca troleul - am fost în oraș de trei ori... :)). 

The Countess, film pe care l-am cam confundat cu The Duchess, când l-am auzit prin telefon, a fost primul meu film văzut la cinema în noul mileniu :)). Ultimul film văzut la cinema a fost în anul...cât credeți? 2000? 2008? Care dă mai puțin? Care dă mai puțin? 1993!!! - adjudecat :)) Dap! Ultimul film văzut de  mine într-o sală de cinema a fost în 1993. M-a dus fra să mă uit la Rambo III. Pe vremea aia nu știam să citesc, că na, aveam doar 7 ani. Abia dacă mai nimeream câte o literă. Și îmi amintesc că îl tot întrebam pe fra ce tot zic ăia acolo :))... 

Filmul pe care l-am văzut ieri în Cinema Mediensis, din Mediaș normal, The Countess (în traducere - Contesa însângerată) mi s-a părut destul de prost. E vorba de Erji Bathory, o contesă moghiriană din sec. al XVI-lea care se hrănea cu sânge de virgine. Nu vă așteptați să vă povestesc filmul, pentru că nu prea am fost atent... Nu că n-ar fi fost interesant, dar un litru de energizant (Crazywolf - deci ieftin) băut cu o nopate înainte nu m-a lăsat să închid un ochi toată noaptea. Deci aveam la bord vreo 30 de ore fără pic de somn, și unde e locul cel mai potrivit de adormit? Normal! La film :)). Noroc că a fost cam frig în sală că altfel nu mă mai trezeam. 

În sală eram o mână de oameni. Câțiva tineigiări care se amuzau când vedeau când un sân (n-au fost prea multe), grupul cu care am fost eu, vreo 8 oameni și încă 4, 5 + doi îndrăgostiți, adică domnul meu diriginte din clasa a 9-a, pe care nu am vrut să-l deranjez. Oricum nu arătam prea bine... :)) 

Păi ce să zic? Dacă vreți să mergeți la cinema, și din absurd rulează filmul ăsta, The Countess, mai bine mergeți la altul :))). Din ce am văzut în afișe pe acolo, urmează să ruleze Meet the fockers - și cum încă nu l-am văzut, poate merg să-l văd. 

Din ce văd pe youtube, trailerul The Countess are 80 de Like-uri și doar 7 DisLike-uri, s-ar putea să vă placă - aveți mai jos trailerul, să vă faceți o idee: 



P.S: Studiu de caz: cand ați fost ultima dată la cinema? :))