Cea mai importantă zi din istoria omenirii!

A doua cea mai importantă zi din istoria omenirii este astăzi, 14 fevruarie, după ziua, știți voi care, nu cred că trebuie să mă repet... Alex ar zice, „Pentru că... d-aia”. No sper să vă fi lămurit de ce :)). Mda, cred că nici el nu știe de ce, dar eu știu! 

14 feb. e a doua cea mai importantă zi din istoria omenirii, pentru că lumea se împarte în două categorii: o categorie sunt ăia roșii, care sărbătoresc Vaneltine's Day, (mai noi și roz Valentine's Gay)  și altă categorie sunt ăia care sărbătoresc Anti Vaneltine's Day, și a treia categorie sunt... eu. :))) Pentru mine ziua asta întotdeauna a însemnat, de cele mai multe ori, motiv de a face caterincă (așa zic ăștia din București, caterincă). Prin liceu ce eram mai activ, că în rest, câteodată chiar am li uitat de sărbătoarea asta. 

Dacă tot am zis de liceu, să vă zic și ce făceam în liceu pe vremea asta. Îmi aduc aminte că într-un an, pe când eram în clasa a 10-a, profa de franceză ( cu care făceam și engleză, dar cu care am fi făcut toate materiile :)) ) ne-a cerut să facem o poezie de amour. M-am confrmat și am făcut. Ce credeți că a ieșit? Nu-mi aduc aminte chiar toare versurile, dar știu că se termina așa:

Je veux faire amourDans ce jour

Am scris la vrăjeală și nu intenționam să i-o arăt profei, doar că a venit și mi-a luat foaia de pe bancă... Toți aveau versuri care mai de care mai pompoase. A și dat câțiva de 10, eu i-am smuls un zâmbet după aia s-a luat de mine :)). Pentru asta tot mi-a ieșit media 9 sau 10. 

În a 11-a, umblau două fete prin toată școala, pe una o chema Adina, pe ailaltă nu mai știu, cică să adune bilețele de dragoste - un fel de poștărițe. Eu n-aveam la cine să trimit, și în pauza mare mă duc să caut o fată să-i trimit bilețel. Na, și mă duc în Corpul A al Liceului Teoretic „Axente Sever” Mediaș și încep să întreb la grămadă fete: Cum te cheamă, din cel clasă ești și în ce bancă stai... No să vezi în pauza următoare. Un coleg de clasă adusese în ziua aia, un fel de jurnal al surorii lui, numai cu declarații de-astea de dragoste. Și am început să completez bilețele. În următoarea pauza, mă așteptau două fete în fața ușii clasei mele =)))))) - stați liniștite, nu s-a întâmplat nimic, decât vreo săptămână în care flirtram de la distanță :)). În fine, mi-a cam fost rușine să mai ies în pauze vreo două zile. :)) 

În a 12-a, 14 februarie 2005 - simpatizam o fată, cred că și ea pe mine - trimit bilețel:

It must be crazy, but it's true I think I'm falling in love with you!


Din facultate nu-mi amintesc să fi făcut ceva deosebit de ziua asta...

De ce să urăsc eu o zi? Nu e vorba doar de ziua asta, zic așa în general... o zi oricare ar fi ea. E ziua mea și o trăiesc cum le trăiesc pe toate celelalte. E doar o altă zi pe care n-am de ce să o irosesc. Fac aceleași lucruri pe care le fac în fiecare zi. Dacă aș putea juca și fotbal, ar fi o zi perfectă :)) 



Într-o zi de 14 februarie am mai scris: