SuperBlog - Game Over!

SuperBlog 2010: Proba 44 - Super Blogger - daninho 



Încet, dar foarte sigur am ajuns la destinație. Am ajuns la borna cu numărul 44, ultima din concursul SuperBlog 2010. Nu mă felicit încă, pentru că aștept clasamentul final. Sper să termin în primii 10, sau măcar pe 9 [-o< ( aviz necunoscătorilor sau utilizatorilor altor programe de mesagerie instantă decât Yahoo Messenger => ăla e emoticonul care se roagă). Mă simt ca după un examen atunci când trebui să aflu rezultatul. Nu îmi mai rămâne decât să sper la ceva bun.

Încep cu mulțumiri pentru organizatori pentru că ne-au dat ocazia să ne duelăm în bloguri pe diferite teme, unele mai interesante, altele mai puțin. 

Ce mi-a plăcut la SuperBlog 2010? 

Eu agreez ideea de concurență în general, dar SuperBlog înseamnă mai mult decât concurență, SuperBlog înseamnă război, cu lupte atât cu rivali cât și cu tine însuți și spun acest lucru pentru că trebuie să fi dotat cu mult optimism și multă răbdare. Nu au fost puține dățile când mă gândeam să renunț. Motivele sunt destule, plecând de la invocarea timpului insuficient, până la temele mai dificile, care au fost într-un număr destul de mare. Culmea ironiei, tocmai acest lucru mi-a plăcut la SuperBlog. Mi-am dat seama că temele mai grele mă pot propulsa în fața clasamentului, așa că am încercat să scriu cât de bine am putut la probele mai grele. Notele... poate nu au fost tocmai în conformitate cu ceea la ce mă așteptam eu, dar asta a fost decizia juriului și trebuie respectată, indiferent ce nume porți sau ce loc ocupi. 

Ca participant și la ediția precedentă (doar cu vreo 14, 15 probe terminate - nu mai știu exact), trebuie să spun că și probele au fost puțin altfel anul ăsta. Mi s-au părut mai ok decât cele de anul trecut, deși unele au fost formulate cam pe același schelet. Cel mai mult mi-a plăcut proba de la Edimax în care trebuia să gândim o mascotă. Au fost mai multe probe care mi-au plăcut, iar asta s-a văzut în punctaj... 

Ce m-a făcut să particip până la final? 

Cel mai simplu motiv ar fi acesta: voința! Cum anul trecut nu am apucat să termin concursul, anul acesta mi-am propus să duc totul la bun sfârșit chiar dacă unele probe le-am abordat mai superficial. Cred  că retragerea mai multor bloggeri mi-a dat încredere că pot termina undeva sus. Era evident că șansele creșteau cu fiecare concurent care se retrăgea. În final lupta s-a dat între aproximativ 35 de participanți. Inițial, după ce m-am înscris în concurs, nu eram sigur că o să și particip în adevăratul sens al cuvântului. A fost nevoie să treacă 9 etape ca să-mi dau seama că ediția din acest an o să fie altceva, și așa a fost. Eu am încercat să-mi văd de ale mele, lăsând la o parte orice fel de supărări și frustrări. Am continuat să merg mai departe, deși unele note m-au pus serios pe gânduri. Mă bucur că nu am fost singurul medieșan care a participat și că Ion a ajuns și el la final (aștept să citesc impresiile lui). Poate că e și el puțin de vină petru că nu am renunțat. 

Mă bucur că am câștigat câțiva prieteni. Vorbesc mai mult pe twitter cu ei. Vorbim chiar foarte mult, nu neaparat despre SuperBlog. Cristina chiar mi-a dat încredere și îi mulțumesc pentru asta. 

Ce aș vrea să se îmbunătățească în regulamentul și modul de desfășurare Superblog 2011?

Eu aș vrea reguli stricte, concrete și care să fie respectate. Aș vrea mai multe teme care să pună accent pe imaginație. Mi-ar plăcea o reglementare prin care juriului să i se acorde între 3 și 5 zile, timp în care trebuie să afișeze notele. Totuși înțeleg faptul că sunt și ei oameni și că au și alte lucruri de făcut în paralele cu desfășurarea concursului. E puțin stânjenitor când te uiți că alții au cu două probe jurijate mai mult decât tine în condițiile în care ai introdus lunk-ul în cont la timp. Sincer, pe mine nu mă afectează chiar atât de mult acest aspect, dar ar fi frumos să ne știm notele pentru aceiași probă, măcar într-o zi, dacă nu, două. 

Ar mai fi ceva... Nu s-ar putea afișa înainte să înceapă concursul, numărul de probe? Mi se pare un pic ciudat să nu știi câte etape sunt în total. Adică știu de la bun început că sunt 44 de etape, deci știu cât mai am de tras. Cam atât am avut eu de spus despre SuperBlog 2010! 

Succes tuturor participanților! 

P.S. Îmi cer scuzele pentru eventualele greșeli de pe tot parcurul concursului. Ca să încerc să mă disculp puțin o să dau vina pe timp... :) 


Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog!