Să tot oferi cadó-uri...

Mult a fost puțin mai este și mă refer la 2010, DAR înainte de 2011 este 25 decembrie. Pe 25 decembrie e Crăciunul , și trebuie să faci cadó-uri la cei dragi bă, m-ai înțeles? Pac-pac! :)) Nu mă lua cu nu știu d-astea, că nu te cred. Cum bă să nu faci cadó-uri la ăia dragi ție bă? Nici nu se pune problema! Ia pune mână pe maus și deschide bine antenele... 

Pe tu.ro nu găsești prietene/iubite, nici cai, nici măcar unu darămite șasă... dar găsești cadó-uri bă... Poți să ai și picioru' rupt că nu interesează pe nimeni. Oricum nu dai click cu picioru'... No bă, eu mi-am făcut wishlistu' de Crăciun... Să vezi bă ce mi-am pus eu în coș... 

Mi-am pus un scărpinător pentru gentlemani. Nu sunt eu tocmai un gentleman, dar macăr să imit unul. Mă scarpin de n-am treabă cu un d-ăsta. În sfârșit nu mai tre să-mi las ungiile să crească :)) 



Mi-am pus și un tricou albastru d-ălă de șmecheri. Thinking scrie pe el. Acum știi de ce răspund așa greu. Thinking înseamnă că mă gândesc bă, adică procesez viitoarea informație pe care o s-o rischipesc (la orașe lumea zice risipesc, da la noi la țară se zice rischipesc) pe o rază de 3, 4 metri în jurul meu... 


Că tot a dat frigu, m-am gândit să arunc și o căiță (căciulă în termeni domnoși), da nu oricare, ci una d-aia cu muzică cu tot. Da bă, pe tu.ro găsești căițe care cântă... ce știi tu... Îți dai seama că-mi joacă piticii de pe creier până crapă. N-au cum să stea zgribuliți când le ofer încălzire centrală, și muzică pe deasupra. 



De un megafon chiar am nevoie. Nu pentru mine, ci pentru sor'mea... Deci pe sor'mea n-o trezește nimeni dimineața. Îi fac un bine! N-o să mai lipsească prima oră de la școală... așa cum obișnuiește să facă pentru că a pierdut autobuzu că deh, nu s-a trezit. Mama face pe bateristu' din formațiile alea rock în fiecare dimineață până apucă s-o trezească pe sor'mea. Magafon - priceless. 


De când mi-am luat permisu' de conducere, mă înjură bizonii întruna. Poate cu un emoticon de mașină o lasă și ei mai moale. Le zic SORRY înainte să coboare și să vină la mine la mașină (de serviciu' că d-aia personală n-am)... Apoi le zic THANKS că n-au luat bâta la mine. Ce să și fac dacă sunt începător? :) 


Pentru un obsedat de muzică cum sunt eu, niște mini boxe portabile pentru călătorii ar fi excelente. Îmi tunez mp3-u' cu ele de le pică fața tuturor cocalarilor... Mă mai gândesc dacă le folosesc pe stradă sau nu, dar în tren tre' neaparat să-l acopăr pe Salam... 



Acest articol nu este un pamflet. Toate produsele despre care am scris, și pe care le vreau, există cu adevărat și pot fi comandate de pe tu.ro 

Cadouri