Tara Fashion

SuperBlog 2010 - Proba a-11-a - Recenzie TaraFashion.ro 

First, au ăștia la haine de te doare capu - cine a văzut toate articolele trebuie să fie fată. Eu nu mă uit foarte mult după haine pentru că mi-e greu să ma decid pe urmă - îmi place o cumpăr și gata. În fine, ori e recenzie ori nu mai e:

Ce îmi place la tarafashion.ro:



Grafica: nu știu alții ce părere au, dar pentru mine înfățișarea contează cel mai mult la un site. Chiar dacă predomină movul, care nu e tocmai culoarea mea preferată, îi dă site-ului o alură, așa mai feminină - și asta în ciuda faptului că bărbații nu sunt neglijați. Au și ei colțișorul lor... dar până acolo, mai sunt multe de spus. 
Catgorisirea e un must în materii de magazine online, așa că nu putea lipsi nici în cazul TaraFashion. Avem așa: 
- Produse noi
- Femei 
- Maternitate
- Bărbați 
- Outlet 
- Ținute complete
- Cupoane
- Blog 
- Ajutor

Asta înseamnă că navigarea se face într-un mod destul de lejer. Bineînțeles că ai și căsuța de căutare în cazul în care cauți ceva specific. Mi-a atras atenția într-un mod mai deosebit, produsul zilei și promoțiile săptămânii. Cine a avut ideea respectivă merită o mărire de salariu. Ideea mi se pare foarte bună. Nu vorbesc despre modele și alte minunății pentru că ar fi mai ușor să dați un click pe tarafashion.ro să vedeți cu ochii voștri ce și cum. Oricum, aveți de unde alege! Raportul calitate/preț este unul echilibrat. Am mai zis-o și o mai zis: dai un ban, dar se merită. Chiar și așa, prețurile încep undeva în jurul valorii de 400RON. 

Un aspect deloc de neglijat e acela cu care TaraFashion are grijă de clienții săi. Un magazin care se respectă, e un magazin care oferă clienților mai multe alternative când vine vorba despre comunicare. Live chat pentru un magazin online de haine nu oferă oricine, excepție firmele specializate IT&C. Desigur că au fost puse la dispoziție și două numere de telefon la care puteți apela un reprezentat de luni până vineri între 9 a.m. și 5 p.m. 

TaraFashion are o cabină de probă. Foarte tare! Chiar sunt curios să văd cum arată p cabină de probă online. Deocamdată încă se lucrează la ea, vreo câteva zile, cam așa. 

Pentru cei cu anumite capacități creative, TaraFashion le-a creat un club - uite așa se nasc micii designeri - din clubul TaraFashion pe FashionTV :)). 

Știu că trebuie să fac o recenzie a site-ului în cauză dar îmi tot sare în ochi chestia asta: 30 LEI CUPON REDUCERE pentru toți clienții noi. N-am cumpărat niciodată haine de pe net, pentru că, nu știu, eu trebuie să probez hainele respective - încă mă gândesc la cabina aia de probe :)) - ar fi tare să fie ceva de genul: îți încarci poza (full body) și te îmbraci - na, că vă dau și idei.  

Cred că merită să cumperi de pe TaraFashion pentru că oferă destul avantaje. De ex. prinzi un Happy Hours și plătești la jumătate de preț, dacă comanda respectivă depășește 600 lei. 

Livrarea contează și ea, astfel că ai 20% reducere la comenzi finale de minim 150 lei, transport gratuit la comenzi finale de minim minim 150 lei, o rochie cadou de minim 420 Lei. 

Ce să mai zic despre site? Ai și un whishlist - așa ca să nu uiți ce haine ți-au plăcut și cu care flirtezi... Interfața e foarte ușor de folosit și nu trebui să fi Bill Gates să te descurci. Îți faci cont și începi șă-ți umpli coșul - ca la piață. Cred că și o babă s-ar descurca :)) 

Tara Fashion are și un forum unde poți discuta cu alți clienți, nedumeriri, sfaturi și tot ce vrei, găsești acolo. 

Tara Fashion e și pe facebook și pe twitter!


Acest articol este scris pentru concursul SuperBlog!