Cuțite fără egal

SuperBlog 2010 - Proba a 4-a Cuțite fără egal

Nenea Horică vine iar pe blogul meu și-mi aduce cuțite, evident semnate de Thomas Rosenthal. 


După „Ia-mă acasă” și „Gătește fără egal”, Real Hypermarket a lansat de curând o nouă campanie: „Cuțite fără egal”. Acestea pot fi colecționate prin intermediul punctelor BONUS REAL. Mi se pare destul de bună ideea cu punctele BONUS, ținând cont că în prezent criza face ravagii în România - nu intru în detalii - așa că enetualul client are oportunitatea ca prin cumpărarea altor produse să poată merge acasă și cu un cuțit Thoms Rosenthal - un fel de dobândă plătită în cutițe pentru că ești client real. 



De obicei când vine vorba de produse gratis (- pentru că aceste cuțite sunt gratis, mai pe românește - nu plătești nimic pentru ele - aduni puncte pe care oricum le obții prin cumpărarea altor produse -) primul gând care ne trece prin minte e următorul:

„- Mda, gratis, deci calitate proastă!”

De acest aspect vreau să mă leg eu. Thomas Rosenthal înseamnă cea mai bună calitate - cunoscătorii știu despre ce vorbesc. Astfel că, chiar dacă aceste cuțite sunt oferite gratis de către real, sunt de cea mia bună calitate în materie de ustensile de bucătărie. Cuțitele sunt făcute din oțel inoxidabil și foarte rezistente iar lamele sunt antiderapante, ergonomice și își păsterează ascuțimea. Mânerele tuturor cuțitelor sunt concepute pentru a oferi utilizatorilor confortabilitate maximă. În plus față de cuțite, în vitrina cu produse gășiți un ascuțitor de cuțit de 203 mm și o foarfecă de bucătărie, așa ca bonus... 

De la real Hypermarket, numai de bine și multe campanii fără egal! :D 


Acest articol a fost scrie pentru concursul SuperBlog!