SuperBlog 2010 - A 8-a probă - Borealy
O probă ceva mai specială decât tot ce am avut până acum - sunt managerul magazinului online www.cadorui-originale.ro și trebuie să fac clientul să se simtă ca în paradis... sau măcar ca în America :))
Să încep cu începutul și să zic că site-ul este ușor de utilizat. Produsele se găsesc foarte ușor întrucât sunt aranjate pe categorii. Gama de produse este una foarte cuprinzătoare și diversificată. Indiferent de ocazie, fie că dorești cadouri de Paște, cadouri de Crăciun, cadouri de 1 Martie, cadouri pentru copii, cadouri pentru femei, etc. - gășești de toate aici.
Articolele au fost sortate în felul următor:
Cadouri femei
Cadouri bărbați
Companii - Cadouri și accesorii lux
- Accesorii vin
- Coșuri cadouri
Bijuterii - Inele Swarovski
- Brățări Swarovski
- Medalioane și coliere Swarovski
- Seturi Swarovski
- Broșe Swarovski
- Cuti Swarosvki
- Butoni
- Accesorii Swarovski
Home/Deco
Gourmet
Nuntă - Bijuterii mireasă
- Accesorii mire
Ocazii - Cadouri Valentines Day
- Cadouri 1 Martie
- Cadouri 8 Martie
- Cadouri copii
- Cadouri zi de naștere
- Cadouri botez
- Cadouri zodii (pentru toate zodiile)
- Cadouri pe comandă
- Cadouri după brand - Cadouri Brioni
- Cadouri Cristallyzed - Swarovski Elements
- Cadouri Moet & Chandon
- Cadouri Pal Zileri
- Cadouri ViIleroy și Boch
Paște - Coșuri de Paște bărbați
- Coșuri de Paște femei
- Coșuri de Paște copii
- Coșuri de Paște universale
- Coșuri de Paște companii
- Coșuri de Paște Gourmet și Bio
- Coșuri de Paște picnic
Coșuri Crăciun - Coșuri de Crăciun pentru bărbați
- Coșuri de Crăciun pentru femei
- Coșuri de Crăciun pentru copii
- Coșuri de Crăciun universale
- Coșuri de Crăciun companii
- Coșuri de Crăciun pentru femei
- Coșuri de Crăciun Gourmet Bio
- Coșuri de Crăciun picnic
Reduceri
După cum se vede, pentru Borealy pare să primeze rafinamentul, elganța și bineînțeles calitatea. Raportul preț - calitate este destul de echilibrat - vorba aia: „dai un ban, dar merită”. Pentru a atrage clienții, aș opta pentru oferte speciale disponibile în funcție de sezon.
Mi se pare bună ideea retunării unui produs chiar dacă acest lucru trebuie supus unor condiții. Garanția este un aspect care contează foarte mult. În felul ăstă, clientul nu stă cu frica în sân că articolul achizionat nu e tocmai ce se aștepta - atunci are posibilitatea de a-l returna.
Ce aș schimba:
Cât privește grafica site-ului - aș scoate bara laterlă din stânga - Categorii Cadouri - mi se pare în plus, ocupă spațiu degeaba. E suficientă bara de sus, care e și mai estetică... În rest, cred că arată destul de bine.
Aș schimba culoarea de fundal cu altele mai vii - un roșu, un albastru, un verde... site-ul nu mi se pare prea atrătăgor din acest punct de vedere.
Contact și Relații cu clienții - aș merge pe un live chat/suport pentru o mai bună interrelaționare cu eventualii clienți.
Articol scris pentru concursul SuperBlog!