Azerty.ro

SuperBlog 2010 - Proba a 14-a: Cum ai promova relansarea site-ului Azerty.ro


Întâi de toate, mă bucur că cei de la Azerty și-au schimbat logo-ul, sau măcar asta se dorește. Pe site încă a rămas cel vechi. Cel nou pare mult mai atrăgător decât cel vechi. Actualul nu e nici el extrem de atrăgător, dar e altceva. Ca să vă faceți o idee despre cum au evoluat logourile în cauză, puteți vedea mai jos. 



Cum aș promova eu Azerty.ro? 

Cea mai bună metodă de promovare sunt concursurile iar eu pe asta o să mă axez în campania virtuală pe care o organizez pentru Azerty.ro. 

Pentru că e un magazin online, și compania de promovare se va desfășura exclusiv online. Facebook și Twitter par cele mai la îndemână canale de promovare, iar de asta și-au dat seama și cei din staful de marketing. Chiar și așa, promovarea stă destul de prost. Pe facebook, AZERTYro a adunat doar 45 de Like-uri, ceea ce înseamnă că lumea nu știe de el. Tind să cred că ceilalți 44 care au dat Like, nu sunt participanți la concursul SuperBlog. Puterea facebook-ului e nemăsurată, de aceea aș încerca să o exploatez cât mai bine. Aș oferi un produs, sau mai multe, de exemplu, un maus, un router, sau un telefon mobil celor care încarcă un logo făcut de ei al magazinului de care vorbesc. Cu alte cuvinte, aș organiza un concurs de imaginație. Imaginația constă în crearea unui logo pentru azerty.ro - logoul cu cele mai multe like-uri, câștigă marele premiu, un telefon, următorul câștigă un maus, iar al treilea ca număr de like-uri primite, câștigă un router. Pentru că, comunitatea de pe facebook nu e identică cu cea de pe twitter, aș lasa și prin acest canal de comunicare/promovare un concurs. Să zicem că aș oferi o cameră foto celor care urmăresc AZERTYro pe twitter și împrăștie următorul mesaj: „Urmărește @AZERTYro și câștigă o cameră foto BenQ”. E de ajuns să oferi un premiu cât de mic (chiar dacă camera respectivă nu e un premiu chiar mic), pentru că lumea o să te urmărească. Ca utilizator activ al twitterului, pot să zic că lumea e foarte deschisă la astfel de concursuri. 

Blogosfera nu trebuie neglijată sub nicio formă. Consider blogosfera cel mai important canal de promovare, nu pentru că sunt blogger ci pentru că cele mai multe infrmații se găsesc aici, despre produse, despre politica magazinului, despre garanții, livrare, etc. Informațiile de pe bloguri sunt departajate pe facebook și twitter, astfel că blogosfera devine cel mai fertil teren pentru ca acțiunile implementate să dea roade. Aș oferi 3 premii pentru bloggerii care a fost cea mai mare problemă cu care s-au confruntat cu desktop-ul sau laptopul. Premiile ar fi așa: un laptop, un netbook și un sistem PC, toate oferite prin tragere la sorți. 

Pentru toate acestea, bugetul meu de promovare până acum se încadrează undeva la 5.500 RON. 

Facebook - concurs de imaginație: Dă Like pe AZERTYro, încarcă un logo creat de tine care să simbolozeze magazinul online Azerty.ro și câștigă premii!!!

Locul 1: Telefon mobil Nokia X3 - 582,68 RON  
Locul 2: Mouse Logitech LS1 Grape-Java Flash - 83,65 RON 
Locul 3: Router TP-LINK TL-R460 - 76,63 RON 

---------------------

TwitterUrmărește @AZERTYro și câștigă o cameră foto BenQ

Premiu concurs Twitter: Aparat foto digital BenQ E1240 - 381,41 RON 
---------------------



Bloguri: Hey bloggere, scrie despre cea mai mare problemă cu care te-ai confruntat cu desktop-ul sau laptopul tău și Azerty.ro te premiază! 


Locul 1: Notebook MSI Athlon II Dual Core  - 1.863,62 RON  

P.S. Ana, FĂ CEVA cu Azerty.ro!!! În afară de maniacul de frate-meu (care știe toate magazinele online din România de profil), nu știe nimeni de el, și am întrebat destui de mulți.  Poate implementați o ideea de-a mea! :"> :)) 

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog!