AMD Phenom II X6





SuperBlog 2010: Proba a 16-a - AMD Phenom II X6

Dacă tot am de promovat produsul celor de la AMD, mai întâi să vedem și ce poate. AMD Phenom II X6 înseamnă divertisment în High Definition, înseamnă intensitate vizuală, înseamnă o lume virtuală adaptată după realitate în cele mai mici detalii. Cei de la AMD au creat special Phenom II X6 pentru o experiență video greu de imaginat. Tehnologia superioară pentru imaginile video HD au în spate în motor foarte perfomant și foarte puternic pe care doar AMD îl oferă, și anume Ultimate Visual Experience. 
Îmbinarea perfectă o reprezintă formula magică dintre un procesor AMD Phenom II X6 și o placă grafică ATI Radeon HD, cu alte cuvinte - dezlănțuirea clarității visuale. 

Procesoarele Phenom II se caracterizează prin puterea de a face totul. Are un design futuristic quad-core și încorporează tehnologia de ultima oră oferind perfomanță la cele mai înalte standarde. Datorită inovațiilor atribuite AMD, prin Energy Star, Phenom II întruchipează eficiență în câmpul energetic dar și performanța de care e nevoie pentru a satisface utilizatorul la maxim. 

Cât despre promovare, eu m-am gândit așa: AMD Phenom II X6 se lansează oficial pe pagina de facebook într-o conferință online! Apoi aș recurge și la alte canale de promovare despre care voi vorbi puțin mai încolo. 

Consider că e o metodă destul de interesantă, aceea de a lansa un produs în mediul online, printr-o rețea socială (și care alta, decât facebook?). Mai întâi e nevoie de crarea unei Fan Page cu AMD Phenom II X6 prin care trebuie să adun cât mai multe Like-uri (doar cei care au dat Like paginii pot participa la conferința online) - iar pentru asta m-am gîndit să ofer ca premiu, prin tragere la sorți (prin random.org) un procesor Phenom II unuia dintre cei care au dat Like. M-am gândit să pun la bătaie 4 procesoare în total (unul pentru Like și alte 3 procesoare pentru cei mai activi participanți din cadrul conferinței). Cel mai probabil, voi invita câteva persoane influente din domeniu care să vorbească despre produsul respectiv. Pe lângă un angajat PCNews, aș mai cheama pe câți bloggeri - un Chinez, un Bobby Voicu ceva :)). Bineînțeles că nu poate lipsi un reprezentat important din cadrul AMD. M-am gândit la Ramona Prodea, managerul AMD pe România, Bulgaria și Ungaria. Cam atât despre lansarea AMD Phenom II X6. 

Promovarea propriu zisă, cred că ar avea mai mult succes în reviste gen PCNews, Chip, Go4IT! cu review-uri despre produs. Magazinele online de profil nu trebuie scăpate din vedere. Când cineva caută componente de calculator, site-urile de acest gen sunt primele vizitate. M-am gândit și la o promovare TV, și anume în cadrul emisiunii Zon@-IT difuzată pe TVR2 - în cadrul căreia să se testeze preocesorul Phenom II X6. 

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog!