Regina lumii!

Nu este vorba despre vreo femeie, ci despre o țară... Nu e prea greu de ghicit despre cine este vorba, mai ales dacă ai habar cât de cât cu ce se întâmplă pe plan fotbalistic. Spania, contrar voinței mele, a câștigat Cupa Mondială din Africa de Sud. Deși doream ca van Bronkhorst să ridice marele trofeu deasupra capului, acest lucru nu s-a întâmplat. Iniesta a fost cu 3 minute mai deștept decât toți olandezii de pe teren și a așezat fericirea în poarta lui Stekelenburg. Părarea mea e că Olanda a lăsat cea mai frumoasă impresie de la acest mondial, chiar dacă finală a fost una dură (De Jong s-a uitat la prea multe filme de karate). Mi-ar fi plăcut ca Olanda să ducă acasă trofeul pentru că merita acest lucru. Cred că a jucat cel mai frumos fotbal de la acest campionat. Păcat că a pierdut un meci, și ce meci, finala - adică cel mai important. 

Diego Forlan a câștigat, pe merit zic eu, balonul de aur. Cu dezamăgiri precum Cristiano Ronaldo, Fernando Torres, Wayne Rooney si chiar Lionel Messi, Forlan merită cu vârf și îndesat, pentru că, chiar a fost cel mai bun jucător de la acest turneu. 

Despre Thomas Muller, chiar nu mai zic nimic. E de departe cea mai plăcută surpriză de la mondial în materie de jucători. La nivel de națională, cred că am rămas cu toții impresionați de Ghana!

Cu ce am mai rămas în urma acestui mondial? VUVUZELA!