Olanda - Spania

Chiar dacă România nu a fost nici măcar în vizită prin Africa de Sud, eu mi-am găsit câteva motive de bucurie. Cea mai mare dintre ele e asta: OLANDA va juca în finala Campionatului Mondial 2010 din Africa de Sud, pe care sper să o și câștige. Am scris înainte de începutul campionatului de ce țin cu Olanda, așa că nu mă mai repet. Într-un fel mă bucur că joacă împotriva Spaniei și nu a Germaniei pentru că germanii au tot jucat finale, și mai mult decât atât, le-au și câștigat. În schimb, nici Olanda și nici Spania nu au ridicat trofeul deasupra capului până acum. Sper să fie un meci frumos și să avem ce vedea. Sper să bată Spania la o diferență de vreo 6, 7 goluri să fiu cel mai fericit din lume :))). De ce vreau eu ca Olanda să câștige? Petru că ar fi păcat să nu câștige! A bătut tot ce era de bătut până acum și nu cred că Spania le va sta în cale. Nu cred că poate zice cineva că Olanda nu ar merita să câștige mondialul ăsta. Spania s-a cam chinuit până aici, în timp ce Olanda, a ajuns destul de lejer zic eu. Pronosticul meu e Olanda 3-1 Spania!



Se pare că vedetele au avut mai mult succes în reclame decât pe terenul de fotbal. Cristiano Ronaldo, Messi, Rooney, Torrres, nu s-au evidențiat decât prin nume și cam atât.