Next level!

S-a dus examenul și disertația... asta înseamnă că am terminat masterul. După mai mult nopți, sau mai bine zis, dimineți dormite pe la 5, în sfârșit o să dorm și eu ca oamenii normali, adică pe 1, 2 a.m. :)). N-am avut emoții deloc la examen. Nici nu avem de ce să am. Odată ce scrii o lucrare, nu ai cum să nu știi ce ai scris acolo... Trebuie doar să te lauzi cu ce ai adus tu nou, contribuția ta la subiectul respectiv și ce înseamnă acest lucru pentru literatura de specialitate românească. 

De ajuns despre examen! Important e că l-am luat toți care am intrat în sală... Îmi pare rău că au rămas șase colegi care nu l-au dat, dar nu e totul pierdut, în vara viitoare au și ei șansa să se laude...

Într-un fel chiar îmi pare rău că am terminat... colegi, profi, banci - rămân doar în gânduri. Eu sper totuși să ținem legătura până dăm colțu :)). Sunt obișnuit să merg la cursuri, să mă împlic în diferite proiecte, să ajut colegi, să nu stau degeaba. Acum că am terminat, o să-mi fie greu fără aceste lucruri, dar va trebui să mă obișnuiesc. În plus, întotdeauna mi-a plăcut să încerc lucruri noi, și se pare că nu există moment mai bun decât asta pentru asta.

După 5 ani, vorbesc aici de facultate și master la un loc, Sibiul mi se pare cel mai frumos oraș din România. Poate într-o zi, pe C.I. o să-mi scrie Sibiu în loc de Mediaș. Asta nu înseamnă că nu îmi mai place Mediașu. Oriunde merg, prima dată fac lobby penru Mediaș, apoi Sibi. 

După 5 ani, mi-am făcut niște prieteni extraordinari, și îmi pare rău că drumurile noastre trebuie să se despartă acum. Oricum, sigur o să ținem legătura! Profesorii au fost la înălțime și ei și mă bucur că am avut de la cineva învața. 

Dacă continuu, devine dramatică treabă, așa că atât deocamdată de pe Soccer City, predau legătura colegilor din studio...