Brandul turistic al României!

Explore the Carpathian garden!




Eu încerc să-mi dau seama despre ce grădină e vorba!!! Eu știu că în România sunt multe grădini, dar credeți că străinii vor să ne vadă gradinile? Mie mi se pare o tâmpenie mare atât logo-ul cât și sloganul. Dacă mă forțam un pic, reușeam ceva mai bun decât asta.  

Ce e cu frunza aia, nu-mi dau seama, sau garden înseamnă frunze? Mai bine punea un cartof ceva. Și ce e cu verdele ăsta? E de înțeles tendința eco, dar mi se pare cam exagerat. Mai bine punea roșu, galben și albastru... 

Care e legătura dintre Carpathian și garden? Chiar așa de multe grădini sunt în Carpați? Om avea foarte multe ciobani... Nu înțeleg de nu au ales ceva care să semene a munte, și nu a frunză, dacă tot zici de Carpați. 

O altă chestie pe care nu o înțeleg! De ce a trebuit ca brandul turistic românesc să fie creat de niște străini? Știu că directorul acelei firme spaniole este un român, dar asta nu înseamnă nimic! De aici înțeleg că românii nu-și cunosc țara sau punctele forte ale acesteia și nu știm cu ne ne putem lăuda și trebuie să apelăm la străini să ne scoată ei în evidență că noi nu putem... 

Cât despre logo, ce să zic? Mă plăteau pe mine cu 200 de dolari și făceam ceva original, sau mai bine decât atât, îmi dădeau mie cei 850 de mii de euro și făceam eu brandul, cu logo, cu slogan, cu campania de promovare și ce include o astfel de acține!