S-a terminat nebunia!

Aseară, tărziu în noapte, ați putut acorda ultimele voturi pentru concursul vieții, fotbaladevarat.ro. Eu am terminat pe locul 9 și tare mult mi-aș dori să rămân tot acolo după notele domnului antrenor Mircea Rădulescu. La fel de mult m-aș bucura și dacă aș termina pe locul 14, ultimul de pe care se poate vedea drumul către fericire. 



Am încercat să țin o evidență a tuturor celor care m-au votat dar după primii 15, am cam pierdut șirul :)). În consecință, ca să nu se supere nimeni am decis să nu dau niciun nume, deși unii m-au ajutat extrem de mult și mi-au adus voturi de parcă ei s-ar afla în locul meu. Așa că le mulțumesc în cel mai deosebit mod care există, lor și prietenii prietenilor prietenilor prietenilor lor :)). Trebuie să mai mulțumesc următoarelor grupuri: politice - grupul facultății, sprise3 - grupul absolvenților 2008 al facultății, relintsibiu - grupul de masteranzi al facultății și ultimul dar nu cel din urmă, grupululi fanilor Steaua. 


 

Ultima zi a fost nebună rău, adică cea de ieri... Aveam un filmuleț pentru a fi dat spre publicare, dar din anumite motive, nici nu am mai încercat să-l încarc pe site... Fiți fără griji - premieră mondială și in exclusivitate, aici pe blog (asta a sunat a Dan Senzaționescu-n Direct :)).Mai sunt câteva de making of, dar o să le încarc mai târziu). Până la urmă am filmat altul și l-am încărcat abia pe la 20:00 în condițiile în care necesita aprobare și tensiunea era foarte mare. Mi-era frică să nu fi muncit degeaba, dar până la urmă totul a decurs bine. Mai jos, așa cum am promis, filmulețul nepublicat:




Mare vedetă daninho ăstă... =)))