Zback on track

În ultimul timp am cam dispărut din peisaj dar am avut un motiv foarte întemeiat! De fapt sunt mai multe. Cel mai important dintre ele e rezervat #fotbaluluiadevărat.ro. Am filmat pentru faza finală. Sper să vă dau pe spate cu filmulețele mele, sau măcar să vă impresionez, și dacă nu vă impresionez, vă rog să vă prefaceți că sunteți impresionați :)). 
Un alt motiv e ăsta: am alergat prin tot Sibiul după un profesor să-mi dea o semnătură, și mi-a dat-o. 1 mai e ultima zi în care se pot depune cererile pentru disertație, deci mă aflu și eu pe acolo în 3 iulie când e examenul. 

Alte motive: 
  • cursuri
  • întâlnire pentru cercul ștințific (acțiunile cercului va schimba România în bine)
  • campionat de fotbal (de menționat că iar m-am schimbat în mașină pe drumul dintre facultate și teren și se uitau ăia la mine ca la animalele din grădina zoologică. Am repetat rețeta de vreo două ori. Cred că data viitoare o să cer bilete  :))
  • #trentweetmeet pe ruta Mediaș - Sibiu și retur... Halal tweetmeet. Un singur participant :)))
  • etc. 
Aștept să văd ce îmi aduce ziua de mâine (1 Mai) :)