Încă unul despre #hmeet Sibiu

Mă trezesc dis-de-dimeanță (6:00 a.m.) să merg la #hmeet Sibiu și am mers, dar nu înainte să dau o tură pe la facultate.  Deci, deci, deci eu încă tot nu am înțeles de unde vine h-ul ălă din #hmeet!? Să fie de la Hermanstadt pentru că întâlnirea a avut loc la Sibiu? Altă variantă nu găsesc. Primul cu care am schimbat niște cuvinte a fost lordul MiTnIcK, concidență sau nu, el e cel cu care încercam să pun la cale un meci de fotbal, în cursul săptămânii trecute (el fiind cel cu inițiativa). Singurele persoane pe care le știam (de pe blog/twitter bineînțeles) au fost lordul mai sus menționat și @andramuresanu, cu care din păcate nu am apucat să vorbesc pentru că tocmai se terminase speed-datingu, adică speed-meeting :)). Aaaa și mai era și Maria, fata cu cărțile, dar am aflat de ea abia după ce am ajuns acasă... Stau cam prost cu reținutul numelor, dar am reținut câteva: Nosfer, Zeno, Moga Marius (alt Moga Marius decât cel pe care probabil toți îl știți), Ștefan Rusu, Ștefan Murgeanu, Chinezu, mai erau fetele din Olanda și Mexic (numele chiar nu le mai știu, deși am vorbit cu amândouă), mai erau niște fete cu care am vorbit, dar nici lor nu le mai știu numele. Am scris în carnețelul primit de la SmartGift, dar l-am uitat în Sibiu...  Mai știu, sau de fapt am tot auzit nume în stânga și-n dreapta: Lorand, Claudiu Ciobanu, Ruxa, Pancu, Vlad Dulea, Costin, Lucian Todea, și mulți alții a căror nume nu mi le mai amintesc. 

Gata cu participanții, acum să zic ce a însemnat #meet pentru mine. Pentru început să zic că îmi pare rău că nu au fost mai mulți din Mediaș. Abia am aflat de la Lorand că a mai fost cineva, deci doar doi la #hmeet Sibiu din Mediaș. Hai că tot e bine, măcar a fost reprezentat cum trebuie, cred :)). Nu știu cât de mult am fost auzit, dar măcar am contribuit și eu cu prezența fizică. Cum mă așteptam, a fost interesant să cunosc atâta lume, mai ales că au venit de la București, Cluj, Timișoara, Paris, New York sau Londra... ( ultimele trei sunt pentru impresionare). Ce să zic? Abia aștept urmtorul #hmeet, ceea ce înseamnă mi-a plăcut mucho mucho :)). Din păcate nu am putut sta până la final, am plecat la pauză.