Fără Olimpiade anul ăstă!

Eram prin anul II de facultate când am auzit pentru prima dată de Olimpiadele Comunicării iar pentru asta se face vinovată Sorina. Nici nu a apucat să-mi zică cu ce se mănâncă și eu deja mă gândeam la o medalie... N-aveam nici cel mai mic stres că nu ajungem în finală. De acolo am și primit eticheta de „doza de optimism”, care s-a transformat în „Super D.oza de optimism” la cea de-a doua participare, un an mai târziu. Cred că a fost pentru prima dată când m-am simțit o persoană importantă deși nu eram - cum nici acum nu sunt :)). E oarecum un fel de reverie când vezi că în jurul tău sunt oameni pe care până atunci i-ai văzut doar la TV. A fost pentru prima dată când inima mi-a bătut atât de tare încât nu mai avea mult și sărea din piept.


Îmi pare rău că anul ăsta nu vor exista:
  • ambiții - Se poate! N-are cum să nu câștigăm... 
  • vise - Oare cum îmi stă cum o medalie la gât?...
  • emoții - Cam frig aici, nu vi se pare?...
  • invidii (să nu zică cineva că nu au existat, că nu cred), - Că ăia au fost praf pe lângă noi, si ei s-au ales cu medalii și noi cu participarea! - Că ce campanie e aia de pui fotbal în ea?...
  • idei multe, unele bune sau chiar foarte bune, - Nu e bună ideea cu scrisorile! Alta mai bună...
  • alergături, - Azi după ce termini cursurile, mergi la agenția CFR și ia biletele, apoi să nu uiți de tricouri și de afișe, că noi terminăm abia la 20, și la 21 să fi în cămin... - Păi da, dar eu termin cursurile la 18...
  • călătorii cu CFR, - Trenul 1722 pleacă din stație la ora 3 și15 minute de pe linia 3 cu destinația Brașov - Ploiești - București Nord
  • brainstorminguri, - Băi nu mai dormi și mai și gândește! Hai la treabă!
  • adunări ad-hoc, - În pauză toți în S204 că trebuie să vorbim urgent...
  • amenințări - Dacă nu sunteți azi la 16:00 la mine, eu nu mai vin la nicio olimpiadă...
  • nopți nedormite sau dormite prin săli de curs ori CFR - Ui la ăsta ce ochi roșii are de zici că-i vampir...
  • faze jenante prin autobuz în drum spre Brașov, de la Sibiu - Tu nu știi că înainte să mergi undeva, prima dată mergi la toaletă? Și ce să-ți fac eu dacă ai băut o jumătate de sticla de Pepsi la 2.5L?
 ZOOM 2007


























    ZOOM R-load-D 2008
    Deci anul ăsta, ediția care ar fi trbuit să marcheze 10 ani de Olimpiadele Comunicării nu ma
    i are loc... Motivele le găsiți aici