Cel mai fain blogger!

Da, eu sunt ălă, sau cel puțin în viziunea Cristinei :)). G. Sanq you Cristina :D
Acum să mă apuc de leapșă, adică de premiu :)). Hm... Leapșa cu premiul parcă sună mai bine. Spre dezamăgirea mea, nu am primit nici bani, nici bonuri de masă, dar am primit altceva... mult mai valoros - împlinire sprirituală :)), râdeți voi râdeți dar nu contează nimic mai mult decât împlinirea spirituală :D. 




Acum că am primit premiul, dacă credeați că e pe gratis, uite că nu e! Ca să și revendic premiul trebuie să scriu, din câte am înțeles, șapte lucruri despre mine: „regula pentru cel care primeste premiul, sa se descrie un pic.” Să vedem:

1. Cele mai bune idei, îmi vin noaptea, de obicei înainte să dorm.
2. Sunt bun la toate, aș putea face orice și chiar fac, dar nu mă vede nimeni :))
3. Foarte serios când e nevoie și trebuie, și foarte neserios când nu e nevoie și nu trebuie să fiu serios
4. Îmi pare foarte rău, extrem chiar, că în vară termin masterul, pentru că îmi place să merg la școală de numa.
5. Sunt destul de ironic, dar în cel mai bun sens al cuvântului :)
6. Fotbalul și muzica (deocamdată) îmi oferă cele mai plăcute sentimente pe care le are viața de oferit (așa am scris și într-un CV mai demult, p.s. vorbesc serios :)) - primul cv pe care l-am completat pe e-jobs)
7. Sunt destul de pretențios, dar știu ce e o limită (matematică) :))

Acum, premiul merge mai departe (în ordine alfabetică) la:


Anca_fish, Anita, Cristina pe blog, Gabi, Nekta, și Tony :)