Scutul anti-rachetă

Pentru ce era nevoie de un scut anti-rachetă în România, chiar nu știu!? Ce amenințări există asupra României? Militare? Au fost atacuri pe care guvernul le-a ținut secrete? S-au produs când dormeam noi? Ce avantaje ne oferă adăpostirea unui scut de genul ăsta? Eu nu văd niciun avantaj. Ce NATO? Nu e clar că NATO e SUA și că ei se află în spatele a tot ceea ce se întămplă? Că nu intră Rusia în raza de acțiune, păi și ce dacă nu intră, da ăia nu se simt deranjați când în apropiere de ei americanii își fac de cap? De ce România? Aaaaa, păi noi tot timpul i-am așteptat pe americani. Eh nah! Uite că au venit să ne salveze =))) De cine să-mi ziceți voi. Noi avem alte probleme, nu de securitate militară, ci ECONOMICĂ. Că am devenit membrii de facto a NATO cu treaba asta... Păi la și ce ne ajută? Cred că ăștia știu ceva ce noi nu știm, și nu se vrea să știm. Se pune la cale un al Treilea Război Mondial? Păi cred că ultima soluție asta ar fi în sensul în care războiul biologic dă greș. Trebuie să existe un echilibru natural, care, din păcate e invers proporțional cu raportul dintre natură și oameni. Cum cei din urmă sunt prea mulți, trebuie cumva redus numărul lor.

Mie mi se pare că SUA a luat această decizie mai mult din teamă. E ca un leu bătrân care încearcă să arate celorlalți că încă mai face legea. Nu știu la cine se referea Băse atunci când zicea de „alte amenințări”, dar nu-mi vine în minte decât Iranul. Și stați linistiți că Iranul nu e deloc de neglijat. Rachetele lor sunt mult mai performante decât cele americane. Poate se enervează Ahmadinejad și rade Bucureștiul de pe fața pământului :)). Și iranienii nu sunt singuri. Cine le furnizează materiale? Cumva Rusia? :))) Păi ăia o să amplifice relațile cu Iranul tocmai din această cauză. Ce faci când te simți amenințat? Iei măsuri de precauție. Și cum iei aceste măsuri de precauție? Înarmezi Iranul astfel încât să erodezi puterea Statelor Unite...

Problema e că abia de acum o să vedem ce înseamnă amenințare în adevăratul sens al cuvântului. Mi se pare o mișcare foarte proastă. Dar mai bine haideți să vedem ce au mai făcut vedetele, că acolo ne îndreptăm atenția...