Leapșa de iarnă

Am primit o leapșă de la Tony, mai de mult, dar de care am dat abia azi.

1. În ce fel de animal ai vrea să te reîncarnezi ?!
Păcat că nu se pot alege și insecte (aș fi vrut muscă), dar mă sacrific și aleg leu.

2.Ce apreciezi cel mai mult la o persoană?!
”Coloana vertebrală” =))

3.Care-i culoarea preferată pentru haine?!
Nu mă îmbrac după culori.

4.O călatorie pe care ai vrea să o faci și țara pe care ai vrea să o vizitezi ?!
Fac călătorii doar de nevoie - Samoa.

5.Citatul/zicala preferată?!
”Gluma este un lucru foarte serios.”

6.Ce ți-ar plăcea cel mai mult să faci ?!
Mi-ar plăcea să fac ceva...

7.Daca nu ai face ce faci în fiecare zi, cu ce ai vrea să-ți ocupi timpul?!
Să mă dau cu patinele :-j

Pe listă îi scriu pe: Aurel, Cristina, Soso, Bogdan, Oana și oricine mai vrea.