Europa here we come

HOME...
Schimbare: Iasă Boc și intră Boc :))
Nu am de gând să scriu despre politică din nou, ci despre fotbal... Nu că nu mi-aș fi dat seama de mai de mult dar suntem praf în Europa, și mai zice Mitică de la Ligă că avem un campionat tare, avem pe naiba, că luăm bataie pe bandă rulandă. 4 echipe = 4 eliminate, noroc cu Unirea. Și uite așa o să ajungem iar cu 3 echipe în Europa. Una în turul 2 preliminar al Champions League și vreo 2 - adică echipa clasată pe locul 2 în campionat și câștigătoarea Cupei României în Europa League. Să ne mai bucurăm cât mai putem. O să mai vedem cel puțin două meciuri în primăvară, dacă nu cumva dă norocul peste Unirea și se califică în faza următoare.

Parcă nici nu mai am chef să mă mai uit la meciurile din seara asta. „Jucăm pentru onoare!”, ce onoare, ce glorie când ești ultima în grupă. Până ce și Sheriff e peste, și mai mult de atât, au încă șanse de calificare. În cazul Timișoarei nu știu ce e de zis. Mai bine nu cred că avea cum să se descurce. A eliminat Șahtiorul lui Mircea și s-a calificat în grupe E.L. Oricum mă așteptam la mai mult din partea Stelei și poate, Dinamo. CFR mai are nevoie de experiență. Ne-am învățat să zicem că „măcar a făcut o figură frumoasă”. Eu nu vreau figuri frumoase cu echipe mari, eu vreau meciuri bune cu echipe mici și calificări. De ce alții pot și noi nu? Au ăia câte 3 picioare și nu știm noi sau cum? Să fi eliminat de Sheriff mi se pare jenant. Nici Twente nu e cine știe ce, dar să nu fi în stare să scoți mai mult de 2 puncte din 2 meciuri cu Sheriff... mai dă-o-ncolo de treabă. Ăsta e fotbalul nostru. Lasă că nu se termină fotbalul cu Steaua, Dinamo, CFR sau Timișoara. Ne uitam la alții, cum făcut mai de fiecare dată, excepție 2006.