Oracol

Nu am completat niciodată un oracol și cred că a sosit momentul mult așteptat să fac pasul cel mare. Acest lucru a fost făcut posibil de catre Millenium Communications.

1. Cum ar fi lumea fără online?
Cum era înainte să fie online, adică offline.

2. Principala calitate a oamenilor din online este…
Răspund când o să-i cunosc mai bine, sau măcar să-i cunosc.

3. Principalul defect al oamenilor din online este…
Ibidem 2.

4. Un lucru pe care l-aș schimba la mediul online:
Aș scoate toate reclamele enervante (mai ales cele de pe prosport.ro).

5. Care e cea mai mare nenorocire care s-ar putea intampla pe net?
Moartea motoarelor de cautare.

6. În 2015 online-ul va fi…
Absolut peste tot, chiar și în W.C.-uri.

7. Dacă Internetul ar fi al meu pentru o zi…
Aș șterge toate site-urile virusate.

8. Pagina mea de start e…
www.google.ro

9. Site-ul meu preferat e…
prosport.ro/gsp.ro/sport.ro

10. Site-urile/blogurile pe care le accesez zilnic (maxim 5)
Cele de la punctul 9, Go4it!, Știrile PROtv, VK, Twitter

11. Ca sa reușești în online ar trebui să citești…
Nu trebuie să citești, trebuie să vrei...

12. Îndeletnicirea mea preferată pe net este să…
Comentez pe site-urile de sport și pe bloguri.

13. Deviza mea online e…
N-am.

14. Rețeaua socială preferata e…
VK (VKontakte)

15. Jocul meu preferat pe net e…
Din când în când, rar de tot - gamedesire.com - Biliard 8.

16. Viralul preferat e…
Nu am unul.

17. Eroul meu online e…
Google.

18. Campania mea online preferată e…
Cred că asta cu umbrela...

19. Cea mai bună agenție a momentului e…
Ce agenție? De turism, de pariuri sau de care?

20. Antreprenorul momentului e…
No ideea :D