Leapșa II

Yeeeeeeeeeeee, am primit o leapă de la Cristina, pentru care îî mulțumesc! Deci...

1. Luați cartea cea mai la îndemână, deschideți la pagina 18 și scrieți aici cel de-al patrulea rând.
Dacă îți zic că am doar patul, TV-ul și laptopul în cameră mă crezi? Sunt în renovări încă de astă vară. :)

2. Fără să verificați, cât e ora?
19:15

3. Verificați:
19:56

4. Cum sunteți îmbrăcat(ă)?
Adidași, trening, tricou…

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitați?
TV-ul era și încă e pe Sport.ro, iar pe net, la VKontakte.

6. Ce zgomot auziți în afară de cel al calculatorului?
Cum să zici că DJ. Piccolo Vs DJ. E-Maxx - Living On Video (Club Mix) e zgomot?

7. Cand ați ieșit ultima dată și pentru ce?
Astăzi. Trebuia să mă întorc acasă, nu?

8. Ce ați visat ieri noaptea?
Deci cu visele stau cam prost. Nu mi le amintesc prea des :D


9. Când ați râs ultima data?
Cred că era prin 74... =)), glumesc, ACUM!

10. Ce aveți pe pereții încâperii unde sunteți?
Glet.

11. Dacă ați deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
Un Pepsi că nu mai am :(

12. Care este ultimul film pe care l-ați vazut?
The Scorpion King 2.

13. Ați văzut ceva neobișnuit astazi?
Doar un decor dezolant - România.

14. Ce părere aveți despre acest chestionar?
Credeam că e leapsă! Acum îmi zici că e chestionar Ș(. Leapșele îmi plac, chestionarele, așa și așa :P

15. Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.
Aha, deci sunteți mai mulți...

16. Care este prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba despre o fetiță?
Eu vreau bâiat :(, dar în fine: Tania e nume de fată faină :)).

17. Și dacă ar fi vorba de un baiat?
Păi Tony. Mă mai gândesc.

18. V-ați gândit deja să locuiți în străinatate?
Deci vreți să ziceți că toți se gândesc să locuiască în strâinătate? Eu m-am gândit să lucrez acolo...

19. Ce ați dori ca Dumnezeu să vă spună când intrați pe porțile Raiului?
Da nu era Sf. Pavel portar? Un: Bine ai venit! Nu știu. Nu cred că mai contează, atât timp cât ajungi acolo.

20. Dacă ați putea schimba ceva în lume, în afara de politică, ce ați schimba?
Vremea urâtă.

21. Va place sa dansați?
Nu mă dau în vânt

22. George Bush?
Să fie sănătos.

23. Ce ati vazut la tv ultima dată?
Păi e Informația pe Sport.ro...

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa primeasca aceasta leapsa?

4? Păi două a zis Cristina, celelalte două le zic eu: Aurel și Mely :D.