Leapșa

Prima leapșă la care particip de când am blog. Să vedem:

1. Ce speli prima dată la duș?
Conducta.

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Albastru.

3. Îti place cafeaua?
Nu.

5. Cum te simți acum?
Somnoros. E 1:59 am.

6. Care e ultima literă din numele persoanei de care esti îndrăgostit?
Încă nu știu.

7. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Nu-mi amintesc.

8. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
O lună? de 4 ani ce zici? :))

9. De ce ai o pofta puternică acum?
Mere

10. La ce te gândești când auzi cuvântul “varză”?
Prapădit/ă.

11. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Nu și nici nu am de gând.

12. Muști sau lingi înghețata?
Și și.

13. Folosești emoticoane?
Întotdeauna.

14. Câte dormitoare are casa ta?
Încă n-am casa mea. Mă țin părinții... :))

15. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Mă cuneosc ele pe mine... glumesc. Nu știu, cred că da.

16. Îti place brânza?
Merge…

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Miranda - Vamos a la playa


Miranda-Vamos A La Playa
Asculta mai multe audio Jocuri

18. Câte țări ai vizitat?
Hm... vreo 3 dacă se pun și escalele :))

19. Sunt parinții tăi stricți?
Nu.

20. Ai sări cu parașuta/parapanta/planorul?
Depinde în ce stare mă aflu.

21. Ai lua masa cu George W. Bush?
Doar dacă face el cinste :))

22. E ceva stralucitor în camera ta?
Da, vreo două medalii.

23. Închiriezi filme?
Se poate numi și așa.

24. Unde vei merge sâmbată seara?
No plans.

25. Ouă albe sau maro?
Fără ouă.

26. Îti place muzica?
Aproape la fel de mult ca fotbalul

27. Ai mers cu trenul?
Da.

28. Ce zi a saptamânii e?
Miercuri, de vreo două ore și 10 minute.

29. Ce ai mâncat la prânz?
Am sărit peste.

30. Ce face mâine prietena ta cea mai bună?
No ideea.

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Da da da.

32. Ce crezi despre Yankees?
Nu îmi place baseballu

33. Ai parul ondulat?
Doar când e mare.

34.Când ai plâns ultima dată?
Nu-mi amintesc.

35. Ai intrat vreodata într-un zid?
Nu.

36. Anotimpul preferat?
Vara.

37. Adormi cu televizorul deschis?
Da și nu.

38. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Nu beau alcool de fel.

39. Crezi ca esti batrân?
La 23? Poate pentru puștanii de 16 ani...

40. Ți-e frică de întuneric?
Nu.

41. Îti place viața ta momentan?
Se putea și mai bine

42. Bați în lemn?
Nu.

43. Ai o vedere bună?
Cât de cât.

44. Poti sa faci hula hoop?
Să zic hula hoop sau ce-i aia?

45. Unde sunt părinții tai?
Acasă, dorm.

46. Ai fost vreodată sarutat în lift?
Nu.

47. Care e următorul CD pe care îl vei cumpăra?
Oricare din afară de Princo.

48. Ai intrat într-o încăpere pe fereastră vreodată?
Normal.

49. Ce ai cumparat ultima dată?
Bicuri.

50. Cât de des vorbești la telefon?
Până mi se termină minutele.

51. Esti într-o relatie complicată?
Chiar deloc :))

52. Ai pus piedică cuiva vreodată?
Da.

53. Folosesti betisoare chinezesști?
Pentru ce?

54. Ierți prea mult?
Aha.

55. Deții o arma?
Albă...

56. Ai fost vreodata într-un castel?
Nu.

57. Îti place părul tau?
Hmm... da.

58. Îti place de tine?
Cred că era mai bună întrebarea: Ești narcisist? :))

59. Esti mai apropiat de mami sau de tati?
Mami

60. Ți-a plăcut leapșa asta ?!
Hai că a fost bună :)

Eu am luat-o de aici. Cine vrea să o ducă mai departe să fie sănătos.