Fotbal + Politică = Love

Fericire mare astăzi. Gaz Metan a trecut cu 2-1 de F.C. Argeş şi a urcat pe primul loc în clasamentul Ligii a II-a, seria a II-a. Parcă nu mai fluiera odată arbitrul ăla... Aşa că o să merg la olimpiade cu moralul ridicat şi o să fac o impresie „cea mai bună” împreună cu echipa mea. Mă tot uit pe clasamente să văd cum arată marea schimbare, dar încă nu a fost reactualizat niciunul. Îl ştiu pe dinafară oricum... 1. Gaz Metan 55p 2. F.C. Argeş 52p şi restul nu mai contează câtuşi de puţin. Totuşi am o supărare. Din motive meteorologice nu am văzut meciul din tribună... dar mulţumită super-sport.ro l-am văzut din pat.
... şi de sezonul viitor, o să mă uit la meciurile Gazului pe Antena 1. Abia aştept.
Acum rămâne de văzut dacă fotbalul chiar se împleteşte cu politica. Dacă la fotbal mă pricep cât de cât, la politică o să-mi dau seama în săptămânile ce vor urma.