Cea mai bună muzică e cea din filme!

Cel puţin în filmele la care mă uit eu. Am tot căutat un site de filme online să mă uit, mai mult ca să nu dorm decât că aş fi cine ştie ce cinefil.  - am primit două linkuri, unul de la @_steFFy__  şi celălalt de la @AlePalconi  - am tot căutat dar erau tot lipsă filmele. Cumva cumva am ajuns la filmul ăstă. Am avut miraculoasă răbdare să mă uit până la minutul 32:14, moment în care nişte sclavi cântau HAVA NAGILAAAAAA - no, şi dăi cu sărciu pe youtube - deci e plin youtubu de hava nagila. Filmul îi naşpa,mai pe româneşte, porcheria, una mas tonteria, dar cum am zis, l-am deschis doar să mă ţină treaz. La început sunt câteva faze funny, dar cam atât.  S-a meritat totuşi să văd jumătatea aia din film doar pentru că am dat de melodia asta, pe care o ascult întruna de când am dat de ea. Ştiam de ea şi mi se părea cunoscută. Dacă nu mă înşel, e o melodie religioasă israelină. Sunt multe variante - eu am dat de asta de mai jos şi-mi place tare, tare, tare! :D