Daninho la fotbal în Brno!


În sfârşit am fost la fotbal pentru prima oară de când sunt în Brno. Nu ştiu celelalte naţii, dar românii se întâlnesc de două ori pe săptămână la un fotbal, joia şi sâmbăta. Am ratat câteva întâlniri pentru că programul meu e cam aiurea. Am ture de dimineaţă, de după-masă şi de noapte. Cel de noapte îmi place cel mai mult. Eu oricum dormeam târziu când eram acasă, aşa că sunt obişnuit şi în plus e doar shiftul meu în tot departamentul... adică linişte şi pace. Cu ce vreau să mă laud după fotbal, e că am aflat cât de rezistent mi-e maxilarul. Am intrat într-o depăşire (ne)regulamentară pe partea dreaptă în direcţia de atac când în faţă a apărut imprevizibilul Bumbescu, de care evident nu aveam cum să trec. Ne-am dat câte un cap în gură şi ne-am trezit (cel puţin eu) căutând comori ascunse prin iarba super (faină) sintetică. Băi, deci au ăştia un coplex sportiv... ai de capu meu!!! Sper să revin cu nişte poze cândva. A, că tot am vorbit de complex sportiv, urmează să merg pe stadionul prim divizionarei 1.FC Brno, dar o să dedic un articol despre asta pe tikitaka.ro – so, stay tuned! :D. Cât despre maxilarul meu, am umblat un mic tatuaj sub bărbie vreo două zile şi arătam ca Silvester Testalone. Acum sunt ca nou şi... abia aştept să merg iar :)).