Bleggerii Sibiu la Cupa #CanyonSportMeet

Gata, mi-am revenit după deplasarea de la Brașov, și trec direct la fapte! Vă transmit în reluare direct din Brashow acolo unde s-a disputat Cupa #CanyonSportMeet! M-am întors acasă cu o medalie. Ne-am clasat pe locul 3 după un meci de infarct cu cei de la Onești pe care i-am învins la limită cu 8-2 :))). După ce Sorin Neagu l-a făcut uitat pe Marius Mihalcea, principalul pericol al celor de la Web 2.0nești, accidentat într-un meci anterior, cu un gol extra mega senzațional de la mijlocul terenului, am crezut că o să fim umiliți... Dar până la golul lui Sorin am trecut prin multe emoții. 












Am început cam așa:


Am fost aruncați în cea mai tare grupă posibilă cu Bloggerii Manly.ro, DrinkTeam Brașov și SmartGifts.ro București - evident cu cam ultima șansă, noroc că am făcut SEO offline și mi-am speriat adversarii :)). În primul meci, contra celor de la SmartGifts.ro am fost praf și pulbere toți - nici nu se putea altfel. Abia ce făcusem cunoștiință între noi. Nici nu știam cum să stăm în teren. Cine care cum joacă mai bine. Pentru asta a fost nevoie de vreo două meciuri ca să-mi dau seama că Robbie și Ionel Trololo.ro sunt foarte buni în apărare. Acolo i-am betonat și de la meci la meci am jucat din ce în ce mai bine. 


Pancu Italiano s-a resimțit după ce la încălzire acuza oboseală cauzată de prea multi km de discuții pe car le-am avut în tren, așa că în secunda a fost pe margine și i-am luat locul. Echipa lu Cezar și Pandutzu ne-a dat gol, dar am dat și noi prin fenomenalul Trololo.ro după un șut supersonic - 1-1 și deja aveam un punct. 


Meciul 2 - Bleggerii Sibiu vs. Blogeerii Manly.ro București - nu aveam speranțe că o să reușim ceva, dar ne-am ținut tare până la primul gol al lor - care a venit destul de greu. Golul doi a însemnat renunțarea la luptă și am preferat să ne păstrăm energia pentru meciul direct cu Brașovul. Portarul nostru a trebuit să scoată mingea din poartă de 7 ori...


Meciul 3 și ultimul din grupă, meci decisiv cu DrinkTeam Brașov. La conferința dinaintea meciului, jucătorii brașoveni afirmau că or să ne mănânce de vii și că n-o să ne acorde nicio șanșă. RiviOnze nu ne dădea nicio șansă, spunând că o să încerce să înscrie în poarta lu Petre cu ochii închiși. Bogdan Dăscălescu ne-a îndemnat să nu ne prezentăm la meci, citez: „Mai bine pierdeți cu 3-0 decât să vă umilim cu 4-0”. Băieții erau demoralizați. Le-am tras o pereche de palme și s-au trezit repede la realitate după ce Trololo Ionel a venit cu prima de joc înainte de meci... s-au înecat ai mei cu câte-o felie două de pizza. Nu mai știu prea multe faze din meci, dar îmi aduc aminte că i-am bătut cu arma lor, brașoveanul Daniel Urda, care a marcat în ultima milisecundă pentru 2-1. Totuși mai aveam de așteptat ultimul meci din grupă, dar cei de la Manly.ro ne-au scăpat de emoții administrâdu-le gemenilor lor o bătaie bună, 8-0 și ne-am văzut în semifinală cu Ancada Cluj. 


Semifinala cu Ancada Cluj - meciul a fost unul foarte disputat. Am luat două goluri urâte și clujenii conduceau cu 2-0 când mai erau 2, 3 minute până la sfârșitul meciului. Nu știu de unde a venit mingea aia, dar am reușit s-o trimit în poarta portarului clujean, 2-1. Am tot presat și iar a ajuns mingea la mine și după două driblinguri, mi-a ieșit în față portarul, am tras, dar degeaba, a respins portarul. De pe margine s-a strigat ultima fază, adică un corner pentru noi... mingea a ajuns la Adrian. A șutat dar mingea trimisă de el a ocolit bara transversală. S-a terminat 2-1. 


P.S. Da să recunoască ăștia de la Cluj că s-au bucurat mai tare după ce ne-au bătut pe noi decât atunci când au câștigat cupa! :)))) 


Meciul pentru locul 3 - Bleggerii Sibiu - Web 2.0nești. N-a început bine meciul și am trimis mingea în bara adversarilor. La următoarea fază nu i-am mai iertat și am înscris pentru 1-0. N-a trecut mult am făcut 2-0, 3-0, 4-0, 5-0 la pauză. După pauză și-au revenit înscriind două goluri destul de rapid, prin Sorin Neagu și Bogdan - am crezut că ne egalează și am lăsat pectacolul la o parte. Și-a băgat Daniel Inzaghi Urda piciorul în minge de 4 ori și s-a făcut 8-2... 


Mamă ce de am scris că mă doare mână. Pe tikitaka.ro puteți vedea întregul tablou al competiției. 


Mulțumesc coechipierilor Robbie, Ionel, Pancu, Petre, Adrian și Daniel pentru jocul foarte bun pe care l-au prestat. Toți au jucat foarte bine. Sincer nu mă așteptam să joace atât de bine :))) - i-am crezut mai slabi :)))) 


Mulțumesc SilkWeb pentru sponzorizare și sper că nu v-am dezamăgit! :D 


Mulțumim și organizatorior Bogdan, Pandutzu și Cezar, băieți de băieți! 


Mî bucur că am cunoscut multă lume pe care o știam de pe twitter, și bineînțeles fetele Andreea (dezaxata că toți o știu așa) Raluca și Georgiana + multe altele - unaoarecare, kittuzza, adică iulia, Ioana Brătilă (ce galeria a făcut fata asta, ceva de speriat, era bună la Steaua... :))) ), așa, mai era Miruna, BCNik, Alexandra cu super golul ălă de la vinclu, Sunrise5am, no erau multe, nu mai știu :))) 






Forzza Bleggerii! 


P.S. Primul gol al cupei #CanyonSportMeet a fost marcat de inegalabilul, inimaginabilul, senzaționalul, mega fantasticul, super CIULEA!!!!! DAN CIULEA :))