Leapșă despre fotbaliști!

Uai de când nu am mai făcut o leapșă... 
O foarte tare idee i-a venit lui Bogdan, foarte tare, evident pentru că e despre fotbal. N-avea cum să nu fie tare... deci e foarte tare. Place mult la mine! :)) 

No, tre să pun în dreptul fiecărei litere din alfabet, numele unui jucător care îm vine în minte, bineînțeles corespunzător literei respective, adică pentru litera S, de la Sibutramină, jucătorul a cărui nume începe cu litera S, adică Adi Mutu :)). Sper că ați înțeles mecanismul. Dacă aveți cronometru, click pe start când începeți. A, și fără google :P 

And... ACTION!

A - Amauri
B - Burdisso 
C - Canizares
D - Djemba Djemba
E - Elano
F - Florescu 
G - Gascoigne
H - Hadji Diouf
I - Ikpeba
J - Jadson
K - Klasici
L - Ljungberg
M - Morientes
N - Nani
O - Ogăraru
P - Pitu
Q - Quaresma
R - Raul 
S - Stancu BOG DAN, Stancu Bogdan :))
T - Tiote
U - Ulf Kirsten
V - Villa
W - Wagner Love
X - Xavi
Y - Yebda
Z - Zanetti 

Mi-au venit mulți mai mulți în minte, în special, dintre cei care s-au retras, dar am încercat să-i pun pe cei care încă mai joacă, în special pe ei. 

Acum, leapșa merge mai departe către: toate fetele din blog rollu meu, apoi către: Adriano, ca de ziua lui :)), Clllaudiu, Beni_Ono, Inter.ro, Istoria Fotbalului, Olesea Plop, Ionuț, Robbie, Rivi și tuturor care iubesc fotbalul. BDF-ul nu cred că se pretează la așa ceva, dar mi-ar plăcea să execute și el această leapșă :)) 

P.S. Nu e specificat dacă se pot trece și jucători expira... retrași sau dacă se poate trece numele sau prenumele. Nah băgați acolo, ca pe bandă :)). 

Timp de executare: am uitat să cronometrez, dar cred că am scos vreo 25 de secunde :))