Mi-am ales o mașinuță de pe Automarket!

M-am simțit când am văzut următorul mesaj pe twitter: Bloggerii îşi aleg Maşina Anului în AUTOVOT 2011, și m-am conformat. Mi-am ales și eu o mașinuță... de fapt vreo trei. N-am pus niciodată la îndoială calitatea germană, mai ales în materie de mașină, astfel că mașina anului în Automarket trebuie să fie o marcă germană, și sper să nu mă înșel în acest sens. Preferințele mele, mai ales după cele scrise mai sus, sunt cam evidente. Din multele modele pe care le-aș fi putut alege, adică dintre cele ce le puteți vedea mai jos: 


... am ales doar două mărci și trei modele, mai exact, două Volkswagen-uri (Touareg și Passat) și un Audi A8.


Prețul este destul de piperat pentru un VW Touareg, dar calitatea face să conteze fiecare bănuț din cei 43.755 (până la 68.460) euro, cu siguranță. Mie îmi place foarte mult cum arată și din cauza asta am punctat maxim Touareg-ul. Passat-ul și Audi A8 sunt alte două mașini care îmi plac mult. Prețul unui A8 mi se pare cam exagerat. 

Astea sunt preferințele mele și gata, punct:

Categoria Design:
Locul 1: Volkswagen Touareg
Locul 2: Audi A8
Locul 3: Volkswagen Passat

Categoria Calitate/Preț:
Locul 1: Volkswagen Touareg
Locul 2: Volkswagen Passat
Locul 3: Audi A8

Puteți vota și voi pe facebook și dacă sunteți și bloggeri, poate vă faceți cu un AllView Alldro cu Android 2.1. Mai multe detalii aici.