Pe drumuri...




Pentru un om care e mereu pe drumuri (prezent), cea mai bună soluție în materie de portabile, ar fi un notebook a cărui autonimie să dureze cât mai mult posibil și să fie ușor ( adică să nu fiu nevoit să-l car cu roaba). Desigur că autonomia bateriei și greutatea nu țin loc de performanțe... Asta nu înseamnă că dacă e ușor și mă ține ocupat 12 ore nu trebuie să fiu pretențios când vine vorba despre performanțe. Trebuie să recunosc că sunt destul de pretențios când vine vorba de performanțe. De fiecare dată când am vrut să-mi cumpăr un laptop, un telefon sau vreun gadget, nu am ținut prea mult la felul cum arată ci la ce poate. Întotdeauna am ales performața în locul aspectului. BIneînțeles că aspectul contează și el într-o oarecare măsură, dar rar găsesc combinația perfectă. 

Mergând pe aceste considerente, evident satisfacția provine pe filiera seriei UL a celor de la Asus: UL80A are autonomie de până la 12 ore, cântărește 2 kg (în condițiile în care bateria înmagazinează 8 celule) și stă foarte bine la capitolele performanță și aspect. 






Ce m-ar face pe mine să optez pentru un astfel de notebook (asta pe lângă faptul că îndeplinește principalele criterii stabilite de mine - autonomie mare și greutate mică):
- procesorul Intel Core 2 Duo de 1.4 GHz
- memoria de 4 GB 
- display-ul HD (14 inci)
- hardul de 500 GB
- interfața HDMI
- tastatura (pentru că praful nu se depune printre taste)
- touchpad-ul multi-touch 
- e foarte subțire (doar un inci) 






Acest articol a fost scris pentru competiția BLOGWARS!