#TweetMeet #Sibiu

Ieri mi-am deplasat adidașii la Sibiu din dragoste pentru twitosfera/blogosfera românească pentru un #tweetmeet... De fapt a fost o întâlnire a grupului alcoolicilor anonimi din Sibiu (și unu din Mediaș). Nu vă puteți închipui cât de mulți am fost... Ca să vă faceți o idee cam câți am fost, aveți mai jos câteva poze... 



























Despre ce am vorbit, nu mai știu. Era vorba de un meci de softball, la rugamintea lu ăsta micu, adic91. Rămâne de văzut dacă o să rămână mai mult decât o propunere... Eu încă mă gândesc la #fotbaltweetmeet-ul ălă :(

Prin baia de mulțime i-am zărit pe (în ordine alfabetică să nu se supere nimeni) pe: 


În numele întregii echipe de fotografiat, îmi cer scuze pentru calitatea imaginilor... ce să te aștepți de la niște amatori... :))

Poze primite de la adic91: