Quelle modelle

Opționala 13 a concursului SuperBlog 2009, îmi propune să mă îmbrac pentru noul sezon. Am dat o tură pe magazinul de îmbrăcăminte online Quelle, și mi-a ieșit cam așa:



1. Chiloțăi: am optat pentru o pereche/sau mai multe de boxeri binînțeles din bumbac 100%, cu betelie elastică și șliț cu nasturi, nu cu fermoar pentru că există anumite percole. Nu e vreo reclamă cu ”pentru toate celelalte există MasterCard”... așa că prețul este 49,90 RON.



2. Nu prea port maiouri de obicei, dar am zis să fac o excepție. Dacă tot se dau câte două, 100% bumbac. Deci habar n-am ce înseamnă material ripsat dublu cu cusături flatlock, dar sună bine. Preț> 69,90 RON.



3. Cât despre pantaloni, mi-a atras atenția o pereche EXPLORER, super tari. Îmi place că au buzunare multe. În plus, sunt trendy și odată cu ei primești și curea textilă. Preț: 99,90 RON.



4. Am ochit un tricou fain. Esprit îl cheamă, și e bineînțeles cât se poate de trandy și are cusături contrastante. Pe deaspura procentul de bumbac este de 100%. Preț: 59.90 RON.



5. De obicei după ce trag niște pantaloni și un tricou pe mine, vine rândul încălțării. Șosetele Puma, dotate cu climacool (știam că există doar la tricouri) reglează temperatura. Chiar nu am mia auzit așa ceva. Materialul e compus din 25% bumbac, 35% poliester/coolmax, 28% poliamidă și 2% elastan. Preț: 59.90 RON.



6. Adidași... Adidas Superstar. Sunt din piele, iar talpa exterioară din cauciuc este rezistentă. Ăstia cred că joacă singuri fotbal :)) Preț: 39,90.



7. Dacă tot vine frigul, nu vreau să mă ia prin surprindere. Am ales un hanorac REEBOK cu șnur la glugă și buzunar mare tip marsupiu. Mai am unu asemănător, dar ăsta pare mai fain. 80% bumbac și 20 % poliester. Preț: 229,90 RON.



8. Pentru că îmi plac jachetele tip college, am ales o jachetă super faină, EXPLORER. Preț: 99.90 RON.




Dacă ai căutat un magazin de îmbrăcăminte online și nu ai găsit, poate articolul meu te poate ajuta.






Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2009 (PCNews).