O.C.

S-a dat startul înscrierilor la Olimpiadele Comunicării, ediţia a IX-a, ediţie la care cred că o să lipsesc, deci fără deplasări anul ăsta. Deşi am participat de două ori (ultimele două ediţii - 2007 şi 2008) şi deşi am câştigat de două ori acelaşi loc trei, cred că a venit timpul să las pe alţii mai tineri să se evidenţieze. Nu ştiu dacă mai există o astfel de competiţie, dar sigur merită să încerci. Chiar dacă eşti din "provincie" şi cel mai mare impediment sunt drumurile interminabile la Bucureşti şi implicit căruţe de oboseală, zic eu că ai doar de câştigat. Nu se compară nimic cu sentimentul pe care îl simţi atunci când urci o treaptă din cele trei, chiar şi cea mai joasă. Aproape că e mai bine decât ca atunci când înscrii un gol important. Anul trecut am zis că o să-mi pară rău dacă nu o să particip şi probabil aşa ar fi fost, dar anul ăsta nu mai e acelaşi lucru. Sper totuşi ca echipa ZOOM să nu moară şi să fie regenerată de cele două mezine de anul trecut (Paula şi Despina). Adevărul e că le cam obligă tradiţia.