What are friends for... ?

1 aprilie… mama ei de treabă. Ce să-i faci, aşa e când şi cei mai buni prieteni încearcă poate să te bine dispună şi fac exact pe dos. Tocmai mi s-a întâmplat... El, mai întâi de toate, printre cei mai buni prieteni ai mei, dacă nu chiar cel mai bun, apoi coleg de apartament şi coleg de facultate (mai mult, în aceiaşi grupă). Ea, mai întâi de toate printre cele mai bune prietene ale mele, dacă nu chiar cea mai bună (chiar dacă am cunoscut-o iniţial pe mess). El + Ea = lovers. Next: primesc un telefon de la ea...:”Bă danonino, m-am certat cu Aurel („El” desigur)...”, în fine, Ea îmi detaliază, eu foarte credul, naiv „bag botul” normal. El ajunge acasă şi îşi face apariţia pe mess. El într-o cameră, eu în alta:

Aurel: cf ma?

daninho: scriu mah

daninho: c sa fac

daninho: ce stiu mia bine

Aurel: adika?

Aurel: ce vrei sa spui

Aurel: ?

daninho: adica fac ce stiu mia bine, scriu

Aurel: aha

Aurel: eu imi bag ceva

daninho: c

Aurel: o zi de kktg

Aurel: kkt

Aurel: nush ma

Aurel: da in ultimul timp

Aurel: toate merg pe dos

Aurel: m-am certat cu asta

daninho:

daninho: adik

Aurel: certat

daninho: dc?

Aurel: adika despartit

Aurel: i se pare ei k am port ca un copil

Aurel: si i-am zis

Aurel: k pana la urma eu asa sunt

Aurel: imi place sa ma port si mai copilareste

daninho: dap, that's true

Aurel: adika?

Aurel: ce vrei sa spui ma

Aurel: ?

daninho: ca te cam porti ca un copil uneori

Aurel: pai da

Aurel: asa e bine

Aurel: asa imi place

Aurel: asa ma simt eu bine

daninho: si ce, am zis ceva?

Aurel: caree probleama

Aurel: si ea a zis

Aurel: k daca mai fac asa

daninho: da ce ai facut?

Aurel: se supara

Aurel: pai no

Aurel: sti u

daninho: da ce ai facut mah?

Aurel: puii mei

daninho: pui pui

daninho: sau ce

Aurel: faceam ca un copilas suparat

Aurel: care cere ceva

Aurel: si o zis sa nu mai fac asa

Aurel: si no

Aurel: orgoliul

Aurel: si am zis

Aurel: sti ceva

Aurel: daca nici macar atata lucru

Aurel: deci iti dai seama

Aurel: k doar e un lucru minor

Aurel: care a generat in ceva klumea

Aurel: si daca chiar inseaman ceva pt ea

daninho: mah da-o-n-colo de treaba, asa ceva rar se intampla

Aurel: nu ma lasa sa plec asa supi

Aurel: si sa ne aruncam unele cub

Aurel: cuv

daninho: ce cuv

Aurel: pai dastea

Aurel: k sti ceva

Aurel: daca te mai porti asa nu mai am ce discuta cu u

Aurel: k ma faci de ras

Aurel: si faze dastea

Aurel: si chestia e ca dupa

Aurel: nici macar un msg nu a mai dat

Aurel: k dupa ttot eu am incercat sa o sun

Aurel: si da respins

daninho:

Aurel: cum am intrat eu

daninho: s-o fi suparat

Aurel: a si iesit

Aurel: i-am dat si msg

Aurel: sti ceva

Aurel: mai bine singur

Aurel: ****

daninho: ce mesaj i-ai dat?

Aurel: nu am eu stres pe cap

Aurel: k imi pare intr-un fel rau

Aurel: mi-am calcat pe orgoliu putin

daninho: bah, chiar nu stiu ce sa-ti zic

Aurel: oricum stiu k u ti cu ea

Aurel: asa k

Aurel:

daninho:

daninho: ce sa tin cu ea mah

Aurel: de aceea nici nu iti cer nicio parere

daninho: stay sa vad ce are de zis

Aurel: da e pe mess?

daninho: nu

daninho: cand o sa vb cu ea

daninho: a intrat si a iesit

Aurel: da ce sa vb cu ea

daninho: yo sau tu

Aurel: u?

daninho: pai nush

daninho: sa vad care e faza

Aurel: nu mai zici nimik ma?

daninho: imediat postez articolu ala

daninho: http://zoom-reloaded.blogspot.com/2008/04/cum-s-i-manipulezi-electoratul.html

Aurel: ce ai vb ma cu ea

Aurel: ?

daninho: nimik mah

Aurel: hai sa-ti spun ceva

Aurel: da nu mai zici la nimeni

daninho: zi mah

Aurel: e ora 1:08

Aurel:

daninho:

Aurel: si ziua de 1

daninho: cand am scris atat era mah

Aurel : aprilie

Aurel:

daninho: ye mah

Aurel: 1 aprilie

daninho: l-am terminat:

daninho: intra sa vezi

Aurel: 1 aprilie

daninho: http://zoom-reloaded.blogspot.com/

daninho: e ziua la lupescu azi

Aurel: da-l ma ...

Aurel: zi ce sa fac cu asta

daninho: ce crezi tu ca e mia bine, nu doar pentru tine, ci si pentru ea, daca tii la ea

Aurel: da ma

Aurel: e deja 1 aprilie

Aurel: nush ce sa fac

Aurel: te-ai prins

Aurel: stai nu--i zi

Aurel: k vreau sa o facem si pe ea

daninho: mesaj: ce zici daca dam vine pe ziua pacalelii si sa ne prefacem ca nu s-a intamplat nimic"

daninho: nu vb cu ea mah

daninho: ce naiba

daninho: nici nu e pe mess

Aurel: ba e ma

daninho: invizibl poate

Aurel: nu ma

daninho: trimite-i un mail atunci

Aurel: ce mail

Aurel: ?

daninho: mesaj: ce zici daca dam vine pe ziua pacalelii si sa ne prefacem ca nu s-a intamplat nimic"

Aurel: ba da greu te prinzi

Aurel: doamne

daninho: da ce naiba vrei sa zici

Aurel: u esti cel pacalit

Aurel: de mine si de ea

daninho:

Aurel: greu

daninho: da da

Aurel: in fine

Aurel: doamne

Aurel: e 1 aprilie

daninho: asa si ce daca e 1 aprilie, e ziua lu’ lupescu si?

Aurel: ziua pacalelii ma

daninho: asa si

Aurel: si te-am pacalit

daninho: asa si/.

Aurel: si ce?

Aurel: dute-n pana mea

daninho: du-te tu in pana lu bunicu

Aurel: pai no ma

Aurel: da hai sa o facem si pe ea

Aurel: sa o pacalim

daninho: nu ma bag

Aurel: dc?

daninho: ca nu-mi place

Aurel: esti culmea

daninho: fuck both of you

Aurel: ce urat

Aurel: adika iti place de prietena mea

Aurel: si vrei sa fuck?

daninho: am zis both

Aurel: pai da ma

Aurel: da prima oara pe ea

Aurel: sau si pe ea

Aurel: aia e grab

Aurel: grav

Aurel: am iesit

Aurel: pa pa

Între timp ea:

daninho: la modul serios vorbind acum...

daninho: intamplarea are vreo legatura cu data?

Tatoo Adela: da

daninho: fuck both of you

Tatoo Adela: nah acum

Tatoo Adela: ajutama u p mine

Tatoo Adela: sa ii fac o farsa lu` aiu

daninho: nu ma ba

Tatoo Adela: hai ma danonino

Tatoo Adela: k u te stii la din astea

Tatoo Adela: D:

Tatoo Adela: ai imaginatie

daninho: asta s-a rugat si el de mine in ultimele 20 de minute, deci nu D

...Şi dacă vroiam îi păcăleam eu pe amândoi („cine râde la urmă, râde mai bine”), dar uite că nu am vrut, nu ştiu de ce, dar aşa sunt eu. Ei îi ziceam că m-am certat cu Aurel rău de tot şi că de luni o să mă mut...iar Lui îi ziceam că m-am certat cu ea şi că i-am dat ignore. Faza e că nu am vrut să-i pun într-o postură proastă.

What are friends for... ?