Muzică indiană (playlist)

V-am zis că împart apartamentul cu Ștefan (Timișoara, România) și cu Ritesh (New Delhi, India). Apartamentul nostru s-a cam transformat într-un mic Bollywood. Bagă Ritesh material de parcă ar fi regizor de film indian. Toate filmele indiene conțin o parte de musical, altfel nu e film indian. Majoritatea melodiilor indiene provin din filme. Logic! Nu cred că mai tre să zic că Bollywood este cel mai mare producător de filme din lume! Anual sunt produse peste 800 de filme, adică în fiecare zi, aruncă pe piață vreo două filme. Eu mă opresc la muzică, că aia mă interesează. Am deja un playlist cu melodii indiene, bineînțeles de la Ritesh, dar muzică bună. Câteva melodii:

1. Imran Khan - Amplifier - asta e criminală!!!
2. Atif Aslam- Tere Liye (dance mix) - super tare melodia, am ajuns s-o cânt :))
3. Sidharta - Tu Tu Hai Wahi - asta o știam din România :D 
4. Ainvayi Ainvayi - Band Baaja Baaraat - super tare ritmul
5. Delhi Belly - Bhaag DK Bose - #baestinebun rock indian :)))
6. Twist song - Love Aaj Kal - nu m-a impresionat dar îi place mult lui Ritesh
7. Aaja Nachle - Bally Sagoo - parcă aduce ceva dn Snap, cel puțin începutul... 
8. Aaja Mahi- R.D.B - tehno și banghra la un loc :D 
9. Tigerstyle With Kaka Bhania - Nachna Onda Nei - un fel de Billie Jean în variantă indiană - suuuuuuuuper tare!!! :D 
10. Kismat Konnection - Move Your Body Now (remix) - tare remixu, just listen :)
11. Dhunki - Song - Mere Brother Ki Dulhan - foarte tare gajica, mia mult de-aia îmi place melodia :))) 
12. Akon, Ra-One - Chammak Challo - Akon cântă în indiană pentru soundtrack-ul filmului Ra-One 


Sunt multe dar astea mi-au plăcut cel mai mult! :D