Ratacit in Brno!

Na, ma trezesc dis-de-dimineata sa ma duc cu demancare la lingurari... partea asta o stiu cel mai bine din toate amintirile lui Gica Creanga. Asa... Sunt pe schimbul 3, adica pe timp de ziua in Australia, la ora 22 tre sa dau cu badge'u, si ca sa ajung la 22, de acasa tre sa plec cu vreo 2 ore mai repede. Asa am facut si azi, adica ieri. Iau 75'le pana la Stara Osada, si de acolo iau tramvaiu 2 pana la gara (Hlavi namesti) si de acolo pot lua tramvaiul 12 sau 13 care merg la statia Cervinkova, unde trebuie sa cobor eu. Am ajuns la gara, si primul care a venit a fost a dost 12'le si m-am urcat. Sunt vreo 12 statii pana la Cervinkova... si tot astept sa scrie Cervinkova, dar nimic. Si tot merg si merg, tramvaiul ramane gol. Mai eram eu singur in el. Ajung la garaj. Era ultimul lui traseu. Lucky me. Ma dau jos, ma tot uit dupa cineva, dar nimic. Nu era nici macar un om sau macar un papuc de om, absolut nimic. Pustiu pur si simplu. Ma tot invart pe acolo, merg la doua statii sa ma uit daca duce vreuna la Cervinkova, dar degeaba. Aveam noroc ca era ora 21 si cateva minute. Intotundeana imi zic don't panic no matter what, da pana mea :)))) M-am panicat, da nu tare, asa un pic, si asta dupa vreo 15 minute. Primul lucru care mi-a venit in minte a fost Cristina. Ea tre sa stie cum ies din incurcatura, sau macar se uita pe net si-mi zice... Nu era la calculator :)) Mi-a zis niste cuvinte in chineza :)))). M-am mai linistit cand mi-a zis sa o sun in 15 min daca nu ma descurc, doar cum eu am un simt al orientarii extra super mega senzational de bun, nu aveam cum sa nu ajung unde trebuie :))). Primul autobuz care vine era 26'le. M-am urcat si m-am tot dus. Era un ceh care stia franceza si mi-a zis sa cobor cand imi face el semn. Am coborat si la 10 m era statia tramvaiului 13... :D

Si sa vreau ca nu ma pot rataci in Brno! :))

P.S. N-am scris cu diacritice pt ca am batut literele de la un computador extraterestru! :)